Be Charge

luki

Pionier e-mobilności
Gdy kiedyś coś próbowałem to aplikacja chciała ode mnie nr VIN. Czyli zgaduję, że trzeba sobie taki zdobyć? Nie lubię takiego kręcenia. Chyba, że jest jakiś legalny sposób?
Ja mam Easy Charging od Cupry. Chyba chciało VIN, albo pobrało sobie z połączonego konta, ale widzę że jest opcja "odpiecia" auta. Aktualnie chyba każdy tak robi. Na SuC też obcy sie nie naładują, chociaż na zachodzie testowo można, tylko nie wiem jak z cenami (gdzieś widziałem i formację że można mieć dobre ceny jak się coś tam subskrybuje)

edit: chyba faktycznie potrzebny VIN, bez tego nie da się aktywować planu
 
Last edited:

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Ja mam Easy Charging od Cupry. Chyba chciało VIN, albo pobrało sobie z połączonego konta, ale widzę że jest opcja "odpiecia" auta. Aktualnie chyba każdy tak robi. Na SuC też obcy sie nie naładują, chociaż na zachodzie testowo można, tylko nie wiem jak z cenami (gdzieś widziałem i formację że można mieć dobre ceny jak się coś tam subskrybuje)

edit: chyba faktycznie potrzebny VIN, bez tego nie da się aktywować planu
Korzystasz? Widzi ładowarki i można je uruchomić? W aucie odpala się aplikacja?
 

nabrU

Moderator
Ale przecież Elli to jest to samo co VW, Cupra i Skoda i dostępne dla każdego:

 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ale przecież Elli to jest to samo co VW, Cupra i Skoda i dostępne dla każdego:

O, faktycznie. Tego nie wiedziałem.. Ale ceny to jakieś mega konkurencyjne nie są. Tak na oko to już lepiej wypada "Energia Standard" w GreenWay za 35 PLN / miesiąc plus rabat 10% od EV Klub Polska..

IMG_4250.PNG IMG_4251.PNG
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
Ja tam o cenach nie wspominałem. Chodziło o to że karta Elli daje dostęp do wielu ładowarek w Europie łącznie z Ionity.
Nie no, spoko, niczego nie imputuję ;-) Na gorąco zerknąłem i podzieliłem się refleksją..
 

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Nie no, spoko, niczego nie imputuję ;-) Na gorąco zerknąłem i podzieliłem się refleksją..
bo te aplikacje od producentów aut sa po to aby się jeżdziło łatwo i przyjemnie, cena nie jest taka ważna.
 

nabrU

Moderator
cena nie jest taka ważna.

Niekoniecznie, do niedawna miałem tam abo, które dawało mi opłatę 35 pensów za Ionity, więc było to jak 'darmo'. Ale ceny się zmieniają i już tak dobrze w Elli / VW/ Cupra / Skoda nie jest. Jednakże ich karta uruchamia naprawdę dużą liczbę ładowarek wię mam ją teraz z darmowym abo, (mimo że ceny nie są atrakcyjne) bo czasami może się przydać.
 

Jaceq

Pionier e-mobilności
bo te aplikacje od producentów aut sa po to aby się jeżdziło łatwo i przyjemnie, cena nie jest taka ważna.
Tu bym się nie zgodził - wg mnie mniej jest osób, które nie patrzą na wydawane co miesiąc pieniądze na eksploatację. Dodawana do auta karta powinna dawać dodatkowy "zysk" w postaci konkurencyjnej ceny albo przynajmniej nie być droższa od "zwykłej" oferty rynkowej oferując większą wygodę. Patrz np. Tesla - ceny na Superchargerach są bardzo dobre a oferta jest w wielu krajach skierowana wyłącznie do posiadaczy Tesli. Taka wartość dodana, zachęcająca do zakupu właśnie ich auta..
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Właśnie jestem po powrocie z wycieczki po Niemczech i Holandii. Miałem wykupiony pakiet w BeCharge i był tylko kulą u nogi, bo musiałem go wykorzystać. Raz mi sie nie udało 4 stacje zajęte. Potem w drodze na ionity korek a pod nosem SuC. Jeśli ktoś ma Teslę to chyba wygodniej nie jest jak tylko SuC. Żadnych kart, aplikacji. A dodatkowo od dziś ceny w Europie jeszcze spadły, w Niemczech ok 0.35, w Holandii 0.25 EUR. Tylko w Polsce zostały na tym samym poziomie.
A jak jesteśmy zacofani to przekonałem się w Koszalinie polenergia nie chciała wystartować, na greenwayu kolejka i godzina 10 minut w plecy, bo bo taki jeden Niemiec z Polski to musiał ostatnie 5% do 98% 20 minut ładować swoim xc40.
 
Top