Lidl, Kaufland, Biedronka...

STMS

Pionier e-mobilności
Dopóki nie zaczniesz czytać ze zrozumieniem to rozmowa z Tobą nie będzie miała żadnego sensu:
widzisz jaki Ty niedoświadczony jesteś ...

ja krócej stażowy w TESLI zbieram doświadczenie nie tylko fizycznie wkładając wtyczkę do ładowania ale również czytając opinie o ładowarkach a o LIDLACH jest wszędzie głośno i pełno - to jest doświadczenie poprzez uczenie się na błędach innych i nie popełnianie ich samemu

widać Ty doświadczenia czytając nie zbierasz i popełniasz te błędy, którym innym czytającym nawet nie wpadną do głowy ... bo zdobyli doświadczenie czytając co się dzieje na Lidlach i ich unikają

skumał czy nadal nie masz doświadczenia tym razem w czytaniu ?
 

nabrU

Moderator
Do brzegu, Panowie bo odpływacie daleko od Lidla, Kauflanda i Biedronki :ROFLMAO:
 

vwir

Pionier e-mobilności
widzisz jaki Ty niedoświadczony jesteś ...

ja krócej stażowy w TESLI zbieram doświadczenie nie tylko fizycznie wkładając wtyczkę do ładowania ale również czytając opinie o ładowarkach a o LIDLACH jest wszędzie głośno i pełno - to jest doświadczenie poprzez uczenie się na błędach innych i nie popełnianie ich samemu

widać Ty doświadczenia czytając nie zbierasz i popełniasz te błędy, którym innym czytającym nawet nie wpadną do głowy ... bo zdobyli doświadczenie czytając co się dzieje na Lidlach i ich unikają

skumał czy nadal nie masz doświadczenia tym razem w czytaniu ?
No czyli nadal nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nic na to nie poradzę. Cały czas piszę o tym, żeby ładowarkami pod lidlem zarządzał GW czy tam inny operator, żeby NIE BYŁO TAKICH PROBLEMÓW. Ale wyraźnie Cię to przerasta.
 

STMS

Pionier e-mobilności
No czyli nadal nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Nic na to nie poradzę. Cały czas piszę o tym, żeby ładowarkami pod lidlem zarządzał GW czy tam inny operator, żeby NIE BYŁO TAKICH PROBLEMÓW. Ale wyraźnie Cię to przerasta.
widać nawet nie zauważyłeś, że ja nic piszę o Twoim postulacie na rozwiązanie tych problemów tylko dziwię się jak można pojechać na Słowację i próbować ładować się na Lidlu skoro wiesz dokładnie takie są problemy w PL

a potem wypisujesz na forum, żeś zdziwiony ... jak chciałeś nie mieć problemów to powinieneś wiedzieć, że należy olać Lidla i jechać na GW - przynajmniej by zadziałał

śmieje się z takich oczekiwań jak napisałeś :ROFLMAO:

1692647071227.png
 

vwir

Pionier e-mobilności
Opisałem ten problem żeby wyjaśnić i dać żywy przykład dlaczego jestem zwolennikiem zarządzania ładowarkami przez GW a nie lidla. To też było za trudne? No nic, drugi na czarną listę. Szkoda mojego życia na takie dyskusje.
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
No mnie to nadal nie przekonuje. No bo w sumie ile jest takich Kauflandów w Polsce? Ponad 200. Każdy z nich ma parking, więc docelowo E-Auto ichnie gdyby było ich własne to chyba już wystarczająca skala żeby to ogarniać samemu dobrze.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
No mnie to nadal nie przekonuje. No bo w sumie ile jest takich Kauflandów w Polsce? Ponad 200. Każdy z nich ma parking, więc docelowo E-Auto ichnie gdyby było ich własne to chyba już wystarczająca skala żeby to ogarniać samemu dobrze.
Kaufland za granicą sam już ogarnia, ma nawet własną apke do ładowania, która niestety nie jest dostępna w sklepie PL:

Tylko w Polsce te ładowarki są nie wiedzieć czemu za freeko, może dlatego że jest ich tak mało, w takiej Rumunii to każdy sklep ma.
 

vwir

Pionier e-mobilności
No mnie to nadal nie przekonuje. No bo w sumie ile jest takich Kauflandów w Polsce? Ponad 200. Każdy z nich ma parking, więc docelowo E-Auto ichnie gdyby było ich własne to chyba już wystarczająca skala żeby to ogarniać samemu dobrze.
Ale co to znaczy „ogarniać samemu dobrze”? Myślisz, że gdy sami będą to ogarniać to naładujesz się poza godzinami otwarcia sklepu?
 
Top