Koncentrują się na cybertrucku. To hit na rynku amerykańskim. Nowa trójka to głównie na rynek Chiński.już ktoś wspominał, ich fabryka nie jest obecnie gotowa na produkcję tm3hl
Wymieniłes zasieg 3 razy, a tak naprawdę nie jest on wcale większy. Ledwie 4-5% WLTP...zrobili naprawdę sporo,
zasięg, ekran tylny, poprawione(czy na pewno to się okaże) zawieszenie, zasięg, wentylowane fotele, głośniki, siłownik klapy, matrixy!, oświetlenie ambientowe, nie wspominając już o zasięgu - zachowując cenę
RWD: 554km zamiast 510km (+44km)USA i UK mają miec nowe 3 dopiero w przyszłym roku, więc u mnie cały czas stary model 3, choć nie ma obniżonych cen i wycofali kredyt 0%.
Wymieniłes zasieg 3 razy, a tak naprawdę nie jest on wcale większy. Ledwie 4-5% WLTP...
Matrixów nikt jeszcze nie widział...
Uzgodnijcie na jakich kołach są te pomiary.Zerknij proszę na stronę Tesli a nie wstawiaj bzdetów z zachytów w YT:
RWD: 513km zamiast 510km - 0,5% róznicy
LR: 629km zamiast 614km - 3% różnicy
Reweli z innego zderzaka i alusów nie da się uzyskać, bo reszta trakcyjnie jest taka sama.
![]()
Zaprojektuj swój Model 3 | Tesla
Zaprojektuj i zamów swój własny Tesla Model 3, samochód przyszłości. Dowiedz się więcej o opcjach leasingu i ratalnych, płatnościach gotówkowych, gwarancjach, zachętach dla użytkowników pojazdów elektrycznych, oszczędzaniu paliwa i nie tylko.www.tesla.com
Ciekawe jest to że jest spory rozjazd pomiędzy kołami, dużo większy niż w wersji z przed refresh - wcześniej było dla SR+ 491 na kołach 19" i 511 na 18" Aero. Teraz jest dużo większa różnica.RWD: 554km zamiast 510km (+44km)
LR: 678km zamiast 614km (+64km)`
`
To całkiem sporo IMO! Choć wiadomo, że mowa o WLTP.