inter
Pionier e-mobilności
Może i nie ma, ale przez to zostało całkowicie zmienione mocowanie zawieszenia.Modułowa konstrukcja dla użytkownika nie ma znaczenia 😉
Może i nie ma, ale przez to zostało całkowicie zmienione mocowanie zawieszenia.Modułowa konstrukcja dla użytkownika nie ma znaczenia 😉
Zmiany są wyrażnie, na youtube przeanalizowano konstrukcję, i jest całkowicie zmieniona. Wg nich jest to mocno zmienione, konstrukcja montażu jest teraz modułowa. To nie jest lifting.
Zgodnie z domysłami, wiekszość się sprawdziła. Są wentylowane siedzenia, ekran z tyłu, nowe felgi, brak drążków koło kierownicy. A jest dużo więcej. Uważasz że to mało.@intertype, jestes mało obiektywny ze swoimi zachwytami. Weź teraz zwerfikuj realia z papką którą przez tygodnie nas karmiłeś. Co to Highland nie miał mieć. To JEST facelift z niewielkimi zmianami i tyle. Tak naprawdę te pare dziennikarsko-jutiubowych recenzji to dopiero start, jak ludzie dostaną samochody na dłużej to się okaże co i jak. Wtedy będzie można sensownie dyskutować...
Odlewy w Y są od początku. W nowej 3 brak, tylko częsciowo są odlewy.Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
Zgaduję, że nie jeździłeś autem z wentylowanymi fotelami 😉 Niestety po dłuższej jeździe TMY w ciepły dzień miewam mokre plecy. Jeżdżąc z wentylacją foteli nigdy nie miało to miejsca.. Ale można bez tego żyć. Możliwość wcześniejszego schłodzenia faktycznie nieco ratuje sytuację.
Zgadza się z Tobą, z Y pójdzie dużo szybciej. . Tym bardziej po premierze 3 klienci będą oczekiwać szybkiego wprowadzenia zmian w Y.Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
Zauważ, że Tesla większe zmiany robi zazwyczaj od października i oznacza to modelem rocznikowym +1 - czyli Highland to model rocznikowy 2024 co zresztą już wyraźnie widać w sklepie Tesli bo np. dywaniki są oznaczone 2017-2023.Obstawiam że gdy tylko pierwszy szał popytu na nową Tm3 minie ( ja jako sceptyk wyrobów Tesli które są dobrymi EV ale miernymi autami stwierdzam że nowa 3 jest super i dziś bym ją brał poważnie pod uwagę) to trzeba będzie rozruszać sprzedaż TmY więc szybko wprowadzą lifting tym bardziej że będą mieć już cały proces produkcji w Tm3 rozchulany więc części będą, więc oprócz konstrukcji odlewów mogą szybko wprowadzić zmiany w wyglądzie, wyposażeniu i komputerze, chwilę będzie im to się mniej opłacało ale długo falowo już tak.
To tylko czekać kiedy Y będą maskowane i dodać conajmniej 6-7 miesięcy.Zgadza się z Tobą, z Y pójdzie dużo szybciej. . Tym bardziej po premierze 3 klienci będą oczekiwać szybkiego wprowadzenia zmian w Y.
Tak robią wszyscy producenci, sierpień to modernizacja linii i ich uzupełnienie.Zauważ, że Tesla większe zmiany robi zazwyczaj od października i oznacza to modelem rocznikowym +1 - czyli Highland to model rocznikowy 2024 co zresztą już wyraźnie widać w sklepie Tesli bo np. dywaniki są oznaczone 2017-2023.
To by oznaczało, że jakiś większy refresh TMY to będzie październik 2024 z dostawami listopad 2024.