Nie potrafie sobie poradzić z ustawieniami w aucie.
Poprzedni właściciel przeniósł na moje nowe konto Tesla vin i mam pełny dostęp.
Usunął profile i tyle.
Ale nie zrobił factory reset. Ja teraz tego zrobić nie mogę / bo chce login i hasło: a moje dane nie działają.
Tak to wszystko działa, dostęp z telefonu, karty. No ale adres domowy pomimo wprowadzenia na nowo / i zaznaczenia opcji żeby nie zamykał sie w domu / to i tak zamyka.
Chciałbym zrobić ten reset i nie wiem co robić. Może zgłosic sie do Tesli? Poprzednik mówi, że nic już na jego koncie nie ma.
Poprzedni właściciel przeniósł na moje nowe konto Tesla vin i mam pełny dostęp.
Usunął profile i tyle.
Ale nie zrobił factory reset. Ja teraz tego zrobić nie mogę / bo chce login i hasło: a moje dane nie działają.
Tak to wszystko działa, dostęp z telefonu, karty. No ale adres domowy pomimo wprowadzenia na nowo / i zaznaczenia opcji żeby nie zamykał sie w domu / to i tak zamyka.
Chciałbym zrobić ten reset i nie wiem co robić. Może zgłosic sie do Tesli? Poprzednik mówi, że nic już na jego koncie nie ma.