Michal

Moderator
Czy dobrze kojarzę, że w M3 LR opona chroni felgę, a w MY LR to felga wygrywa wyścig do krawężnika? :D
W obu "felga chroni oponę", jak bardzo - zależy od opon, ale fakt w TMY felga wydaje się wystawać jeszcze bardziej.
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Czy dobrze kojarzę, że w M3 LR opona chroni felgę, a w MY LR to felga wygrywa wyścig do krawężnika? :D
Chyba nie .. chociaż nie wiem ... od razu zmienilem opony na wielosezon i definitywnie felga jest pierwsza ... zarówno w 3LR jak i Y LR.
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Ok, czyli felgi nie przemawiają za M3 :D Dzięki! Bo, że w wersjach Performance felgi się wręcz patologicznie rysują to wiem :)
 

tomA

Posiadacz elektryka
Chyba nie .. chociaż nie wiem ... od razu zmienilem opony na wielosezon i definitywnie felga jest pierwsza ... zarówno w 3LR jak i Y LR.
To samo zauważyłem w mojej tm3 jak wymieniłem opony na wielosezonowych to felga wyszła na wierzch aż boli. Już czuje i słyszę ten pisk rysowanych felg mimo iż wcześniej nie miałem ani jednej. Wszytsko zależy od opony bo felgi zostały oryginalne - ten sam rozmiar opony a zmiana tylko producenta i różnica ogromna.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Bo warto poszukać opon z rantem ochronnym i niskim hałasem, np 68 db, wg mnie jest to ważniejsze niż ta pianka w środku, która działa teoretycznie, a realnie w przypadku Tesli jest bez znaczenia.
Jak chcesz ciszej to i tak musisz wygłuszyć we własnym zakresie, może w HL jest lepiej, nie mam porównania, ale to Tesla, cudu się nie spodziewam.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
To samo zauważyłem w mojej tm3 jak wymieniłem opony na wielosezonowych to felga wyszła na wierzch aż boli. Już czuje i słyszę ten pisk rysowanych felg mimo iż wcześniej nie miałem ani jednej. Wszytsko zależy od opony bo felgi zostały oryginalne - ten sam rozmiar opony a zmiana tylko producenta i różnica ogromna.
Widziałem jak to wygląda. Porażka ogólnie - aż kiedyś przy jednej zdjęcia porobiłem.
 

Norbert

Posiadacz elektryka
Bo warto poszukać opon z rantem ochronnym i niskim hałasem, np 68 db, wg mnie jest to ważniejsze niż ta pianka w środku, która działa teoretycznie, a realnie w przypadku Tesli jest bez znaczenia.
Jak chcesz ciszej to i tak musisz wygłuszyć we własnym zakresie, może w HL jest lepiej, nie mam porównania, ale to Tesla, cudu się nie spodziewam.
Dla mnie to wygląda tak jak by opona była np. na felgę 8 cali a felga 9cali - tak dla zobrazowania.
Nie wiem czy w takim przypadku ten rant wiele pomoże, bo to co widziałem to felga wystawała naprawdę grubo, a bok opony odchodził mocno do środka.
 

Riki83

Zadomawiam się
Ustawiłem żonie dostęp w telefonie i profil przypisałem, wszystko śmiga.
A co bedzie jak oboje gdzies pojedziemy? Naprawde zakuma gdy ja podchodze jako kierowca i od razu moj profil wskoczy?
 
Top