noclegi z booking na ostatnią chwilę, wieczorem, jak już nie chciało się jechać. Czasami hotel ze śniadaniem, czasami domek się znalazł w środku lasu, dwa razy tryb kempingowy i nocleg w aucie, cenowo spoko, 11 noclegów 2937 zł (razem z kabiną na promie z Ystad). Ładowanie w PL Greenway+Superchargery, reszta tylko Supercharger, po za jednym ładowaniem na Ionity (karta Shell, bo Greenway nie zadziałał...), na Litwie raz na Ignitis i w Finlandii raz Nexity, bo było taniej niż supercharger. Całość na prąd 2561 zł ( w Kownie i Rydze Superchargery za free), promy tez dosłownie 3 h wcześniej bookowałem, bo nie wiedziałem o której dojadę. Gdyby ktoś miał świetny pomysł i kupił sobie dmuchany materac do Tesli, próbując go napompować przy minus 21 st C na zewnątrz, to niestety się nie uda, cały materac od razu popękał i robił za karimatę

. Zużycia nie sprawdzałem, tzn nie mam żadnych apek itd, zauważyłem tylko, że przy sporych minusach wkurzające jest to podgrzewanie baterii, jak wyznaczałem trasę, to praktycznie od razu po ładowaniu Tesla włączała przygotowanie baterii do następnego ładowania... No to robiłem tak, że jak wyznaczyła trasę do następnego superchargera, to w telefonie mapy google, jakiś punkt obok i wyślij do Tesla. Od razu pokazywało przynajmniej 15% więcej do następnego ładowania prognoz i tak było, czasami zmieniałem na następny superchrager, bo bez podgrzewania spokojnie doleciała. Przed dojazdem włączałem jakieś 20 km wcześniej docelowo supercharger i tyle wystarczyło, zeby Tesla podgrzała sobie baterię i ładowanie ruszyło od razu. Zużycie Tesla pokazuje tak jak na fotce (Trip A), a ile faktycznie poszło z rachunków to nie liczyłem, cenowo dla mnie ok całość i to się liczy.