SR+ czym rozni sie w detalach od LR?

Ciechan

Fachowiec
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, ale w sumie nadal nie wiem, jak potwierdzic pompe ciepla i jazde w korku, podwojne przednie szyby, elektrycznie otwierana klape bagaznika - chyba, ze ktos ma tegoroczna SR+.

Ktos juz jezdzil SR+ i moze napisac czy tylna os wystarczy do hamowania bez uzywania hamulcow w codziennym zyciu, czy juz jest tej regeneracji za malo?

O zasieg w zimie chyba nie moge jeszcze pytac, bo obecne baterie w SR+ nie widzialy nigdy polskiej zimy.
Odbiorę sr+ w tym tygodniu to na pewno dam znać;) nie pomyślałem o tym że rekuperacja może działać gorzej z uwagi na jedną oś- ale obstawiam, że nie będzie problemu - dużo aut elektrycznych z napędem fwd ma "one pedal driving" i dają radę- w tym dużo słabsze jak np eniro. Ja na jeździe testowej manetka zatrzymywałem się tam do 0 i było ok (ale nigdy nie jeździłem tesla, więc nie mam porównania do lr - będę żył jak ci ludzie w Korei Północnej- w błogiej nieświadomości;)
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, ale w sumie nadal nie wiem, jak potwierdzic pompe ciepla i jazde w korku, podwojne przednie szyby, elektrycznie otwierana klape bagaznika - chyba, ze ktos ma tegoroczna SR+.

Ktos juz jezdzil SR+ i moze napisac czy tylna os wystarczy do hamowania bez uzywania hamulcow w codziennym zyciu, czy juz jest tej regeneracji za malo?

O zasieg w zimie chyba nie moge jeszcze pytac, bo obecne baterie w SR+ nie widzialy nigdy polskiej zimy.
Najnowsze SR+ maja pompę,
Mam SR+ i nie wiem jak potwierdzić czy wystarczy hamowanie tylnią osia czy nie, ale ekranie jest taki pasek który pokazuje jak mocno się hamuje rekuperacja i rzadko mi się przytrafia bym wyszedł poza hamowe z rekuperacja. Tak przynajmniej to rozumiem.

Dźwięk audio w SR+ jest bardzo dobry ale pewnie jak ktoś lubi mocny bass to go nie znajdzie w SR+
 

pawlaczynski

Fachowiec
Dzieki wszystkim za odpowiedzi, ale w sumie nadal nie wiem, jak potwierdzic pompe ciepla i jazde w korku, podwojne przednie szyby, elektrycznie otwierana klape bagaznika - chyba, ze ktos ma tegoroczna SR+.

Ktos juz jezdzil SR+ i moze napisac czy tylna os wystarczy do hamowania bez uzywania hamulcow w codziennym zyciu, czy juz jest tej regeneracji za malo?

O zasieg w zimie chyba nie moge jeszcze pytac, bo obecne baterie w SR+ nie widzialy nigdy polskiej zimy.
Nie maja tapicerki tylko wnętrze Premium. A w to wchodzą głośniki, ogrzewanie kierownicy o tylnej kanapy, dźwięk, oświetlenie wnętrza oraz abonament Premium na rok. Także tapicerka jest identyczna.
Potwierdzam: w 2021 pompa jest, klapa elektryczna jest. Dźwięk w SR+ jest lepszy niż w BMW przy głośnikach HiFi (średni model).
 

danielm

Pionier e-mobilności
obejrzyjcie sobie filmiki Bjorna, pokazuje wszystko dokładnie. Przypominam że wszystkie tesle model 3 są tylnonapędowe. tylko jak depniesz lub wpadniesz w poślizg dochodzi przednia oś której w SR+ nie ma
 

newbe

Posiadacz elektryka
obejrzyjcie sobie filmiki Bjorna, pokazuje wszystko dokładnie. Przypominam że wszystkie tesle model 3 są tylnonapędowe. tylko jak depniesz lub wpadniesz w poślizg dochodzi przednia oś której w SR+ nie ma
Na filmikach Bjorn pokazywał że LR i Performance rekuperują wyłącznie tylnym silnikiem. Niema różnicy z SR+. W ogóle ta rekuperacja tylnym silnikiem w Tesli nie jest super mocna (60-80kW), eNiro może mocniej (130 kW), bo silnik na magnesach stałych ma na przedniej osi, a Model 3 - z tyłu.
Podgrzewanie tylnej kanapy w SR+ do wykupienia.
Pompę ciepła ma w standardzie, nawet głośniczek boom box jest.
No i jakość spasowania lepsza bo nowsza fabryka o wyższym standardzie jakości...
 

pawlaczynski

Fachowiec
Na filmikach Bjorn pokazywał że LR i Performance rekuperują wyłącznie tylnym silnikiem. Niema różnicy z SR+. W ogóle ta rekuperacja tylnym silnikiem w Tesli nie jest super mocna (60-80kW), eNiro może mocniej (130 kW), bo silnik na magnesach stałych ma na przedniej osi, a Model 3 - z tyłu.
Podgrzewanie tylnej kanapy w SR+ do wykupienia.
Pompę ciepła ma w standardzie, nawet głośniczek boom box jest.
No i jakość spasowania lepsza bo nowsza fabryka o wyższym standardzie jakości...
No ja nie mogę wykupić podgrzewania tylnej kanapy...
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
1. Jakim cudem użytkownicy nie wskazują przepaści w jakości dźwięku? Większość z nich raczej mówi że jest słabszy, ale nadal świetny- jak dźwięk z tępym basem może być świetny?

2. Czy sprzęt jest fizycznie na pokładzie i da się go odblokować?

3. Dlaczego nie warto płacić za premium łączność? Nie myślę tu o netflixie tylko bardziej o trafficu- nawigacja bez korków traci sens.

Pozdr
Mam obie Tesle na podjezdzie - Perf. i SR+ --> obie po lifcie.
Roznica w dzwieku jest ogromna - SR+ nie ma polowy glosnikow (najmniejszy problem), nie ma subwoofera i co najwazniejsze - nie ma 2 wzmacniaczy w porownaniu do LR/P.
Audio jest w porownaniu do P. - plaskie, z lichym basem, i nie nadaje sie do sluchania glosnej muzyki.

Co do porownania do 3-er - nie zgadzam sie, ze audio w SR+ jest lepsze od Hi-Fi w 3-er, w BMW byl wzmacniacz i dzwiek byl sporo czystszy i donosniejszy.

Podsumowujac - tragedii nie ma oczywiscie, jak sie przyzwyczaisz to bedziesz mowi, ze "gra calkiem dobrze", natomiast jak wsiadziesz do LR/P i posluchasz muzyki tam - bedziesz zgrzytal zebami.

Moj SR+ jest fantastycznym autem, zlego slowa nie powiem - ale audio oddalbym do jakiegos zakladu car-audio nie zastanawiajac sie nawet 10s - problem w tym ze auto jest swieze i zal rozbebeszac a w ASO sie nie da nic z tym zrobic.
 

solik

Pionier e-mobilności
I z tego co pisza podgrzewana kierownica ma byc w SR+ jako platna opcja do wykupienia bo funkcja taka jest na pokladzie
 

pawlaczynski

Fachowiec
Mam obie Tesle na podjezdzie - Perf. i SR+ --> obie po lifcie.
Roznica w dzwieku jest ogromna - SR+ nie ma polowy glosnikow (najmniejszy problem), nie ma subwoofera i co najwazniejsze - nie ma 2 wzmacniaczy w porownaniu do LR/P.
Audio jest w porownaniu do P. - plaskie, z lichym basem, i nie nadaje sie do sluchania glosnej muzyki.

Co do porownania do 3-er - nie zgadzam sie, ze audio w SR+ jest lepsze od Hi-Fi w 3-er, w BMW byl wzmacniacz i dzwiek byl sporo czystszy i donosniejszy.

Podsumowujac - tragedii nie ma oczywiscie, jak sie przyzwyczaisz to bedziesz mowi, ze "gra calkiem dobrze", natomiast jak wsiadziesz do LR/P i posluchasz muzyki tam - bedziesz zgrzytal zebami.

Moj SR+ jest fantastycznym autem, zlego slowa nie powiem - ale audio oddalbym do jakiegos zakladu car-audio nie zastanawiajac sie nawet 10s - problem w tym ze auto jest swieze i zal rozbebeszac a w ASO sie nie da nic z tym zrobic.
A ja się nie zgadzam z Twoim niezgadzaniem :). X3 2017 jest liche w tej kwestii.
A rozbebeszać za bardzo nie musisz - nawet na Amazonie masz kit do samodzielnego montażu kabli żeby odblokować dźwięk z LR w SR+. Trzeba pozdejmować osłonki po prawej stronie auta
 
Top