Co dalej z europejską motoryzacją?

vwir

Pionier e-mobilności
Takie coś mi dzisiaj wpadło w ręce:

O jak mi się podoba, że ktoś do tego się przyłożył i pięknie opisał. Takich artykułów brakuje mi na głównej stronie elektrowozu. Przeczytałem jednym tchem. Takie artykuły trzeba pokazywać tym wszystkim „elektrosceptykom” na naszym forum. Ciekawe, czy w ogóle to zrozumieją.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Też widzę że nie doczekamy się tanich popularnych aut elektrycznych z Europy, tu wszyscy są już premium i uważają że Europejczycy srają kasą więc można ich doić drogimi wielkimi wypasionymi autami. Tymczasem po jeździe próbnej MG4 uważam że to samochód pod wieloma względami lepszy niż sporo europejskiej konkurencji i pewnie ze 2x tańszy.
A więc popularna motoryzacja BEV przyjdzie z Chin, w sumie nie szkoda mi takiego VW z ich megalomanią i próbami wyru...ia swoich klientów.
Jeżeli Tesla nie ogarnie szybko model 2 to też przepadnie. Ja już poważnie zastanawiam się nad sprzedażne M3 i zamiana na MG4, do miasta M3 jest dla mnie za duży, na trasy i tak wolę ICE.
 

mALEK

Pionier e-mobilności
fajny art. troche pozamiatane w sumie. konkurowac z CN bedzie trudno, jezeli w ogole jest to mozliwe. wielu liczy na CBAM, ale biorac pod uwage, ze w CN mimo produckji energii w duzej ilosci z wegla , to i tak sumarycznie, ich energia jest "czystsza" i tansza niz w EU, bo jeszcze wiecej jej produkuja z OZE. wiec ostatecznie taki CBAM bardziej zaszkodzi EU niz CN. jedynie mozna liczyc na to, ze automotive CN wylozy sie o wlasne nogi w tym pedzie, tak jak bylo w przypadku Evergrande. im wyzej jestes, z tym wiekszym hukiem spadniesz.
co do glownej elektrowozu, faktycznie brakuje artow opiniotworczych, a za duzo jest newsow i wywodow naukowo-technicznych.
 

grregg

Fachowiec
Też widzę że nie doczekamy się tanich popularnych aut elektrycznych z Europy, tu wszyscy są już premium i uważają że Europejczycy srają kasą więc można ich doić drogimi wielkimi wypasionymi autami. Tymczasem po jeździe próbnej MG4 uważam że to samochód pod wieloma względami lepszy niż sporo europejskiej konkurencji i pewnie ze 2x tańszy.
A więc popularna motoryzacja BEV przyjdzie z Chin, w sumie nie szkoda mi takiego VW z ich megalomanią i próbami wyru...ia swoich klientów.
Jeżeli Tesla nie ogarnie szybko model 2 to też przepadnie. Ja już poważnie zastanawiam się nad sprzedażne M3 i zamiana na MG4, do miasta M3 jest dla mnie za duży, na trasy i tak wolę ICE.
MG4 w wersji standardowej i po dopłacie rządowej wychodzi około 100tys. W tej cenie z takim wyposażeniem przy tej wielkości to nawet ciężko ICE znaleźć. Dacia elektyczna może jest trochę tańsza, ale przy MG4 to jest auto z innej epoki.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Zrobi Ci się szkoda gdy europejska gospodarka zapikuje.
Jeżeli ta gospodarka opiera się tylko na VW, to niech ginie.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
MG4 w wersji standardowej i po dopłacie rządowej wychodzi około 100tys. W tej cenie z takim wyposażeniem przy tej wielkości to nawet ciężko ICE znaleźć. Dacia elektyczna może jest trochę tańsza,
No - o połowę, albo i o 60%, zależy jak poszukać.
Co resztę wywodu kasuje.
Ale też nie da się znaleźć ICE w jej obecnej cenie.
 
Top