Aktualizacje PowerUp

vwir

Pionier e-mobilności
Ja nadal nie mogę korzystać z trybu głośnomówiącego - zamiast dźwięku jest szum i to w obie strony. Trochę to żenujące, a może nawet nie trochę. :(
Próbowałeś resetu? Dziwne to trochę. Masz tak i na BT i na AA/Carplay?
 

wemar

Fachowiec
Testowałem z innymi telefonami i np. Huawei działa, choć Ameryka się na nich obraziła, Motorola, której normalnie używam, choć korzeniami z USA, po aktualizacji przestała działać.

Mam UNX-DC od 3-go marca, nie obiecuj sobie nic spektakularnego. W zasadzie to niczego sobie nie obiecuj. ;)

Jest jednak zmiana. Po wprowadzeniu do nawigacji punktu ładowania, auto rozpoczyna nagrzewanie akumulator do ok. 26 stopni. Testowałem na krótkich trasach z zimną baterią, wiec nie wiem, czy na trasie też tak będzie, czy dopiero bliżej ładowarki. Rozgrzanie baterii trwa kilkanaście minut. Niestety, nie sprawdziłem max. szybkości ładowania, u mnie z przyczyn trybu serwisowego max. to 40kW.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Mam już ten nowy soft, właśnie zrobiłem 2200km w weekend. Jak rozpoznać, że grzeje baterię? Generalnie każde ładowanie zaczynało się od ponad 100kW.
 

wemar

Fachowiec
Mam skaner OBD, który podaje mi temperaturę akumulatora i płynu go chłodzącego. W kilka chwil po ustawieniu ładowarki jako celu, widać prawie skokowo wzrost temperatury płynu chłodzącego z 12-14 stopni do 26. Ta sama trasa bez wskazania ładowarki pozostawiała płyn chłodzący na temperaturze jak przy starcie +/-1 stopień.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Czy to musiała być ładowarka którą sam dodawał do trasy? Bo ja jechałem tak, że ładowarkę podawałem jako cel w nawigacji.
 
Last edited:

miken

Zadomawiam się
Testowałem z innymi telefonami i np. Huawei działa, choć Ameryka się na nich obraziła, Motorola, której normalnie używam, choć korzeniami z USA, po aktualizacji przestała działać.



Jest jednak zmiana. Po wprowadzeniu do nawigacji punktu ładowania, auto rozpoczyna nagrzewanie akumulator do ok. 26 stopni. Testowałem na krótkich trasach z zimną baterią, wiec nie wiem, czy na trasie też tak będzie, czy dopiero bliżej ładowarki. Rozgrzanie baterii trwa kilkanaście minut. Niestety, nie sprawdziłem max. szybkości ładowania, u mnie z przyczyn trybu serwisowego max. to 40kW.
To akurat świetna wiadomość, jeśli działa przygotowanie baterii. Ale komunikacyjnie Ford leży, jesli nie potrafią tego nam zakomunikować, choćby w opisie zmian które wprowadza dana aktualizacja...

Nawet w FP Community jakiś czas temu napisali, że nie mają w Europie na ten moment informacji kiedy to zostanie wprowadzone.

Jeśli chodzi o telefon, to niestety Motorola korzenie ma w USA ale od 2014 chyba jest już częścią Lenovo... Po tym jak dział telefonów najpierw odkupił od niej Google a później odsprzedał właśnie do Lenovo... Wtedy też porzuciłem moją ulubioną Motorolę i przesiadłem się ba Google Pixel...

Jakiś czas temu miałem problem i pierwsze połączenie telefoniczne było bez dźwięku a działało za drugim razem... Ale po kolejnych aktualizacjach telefonu i samochodu problem się skończył...

Samsungi też miewają swoje problemy, szczególnie z Android Auto... tj. znikające aplikacje typu Waze, który pojawia się jeśli wcześniej uruchomisz nawigację i dopiero później podepniesz android auto, bez tego, aplikacji nie ma w AA... Problem występuje też w innych samochodach... Znany od lat glitch Samsung - AA... Kolejne aktualizacje AA rozwiązują problem, albo go przywracają... Niestety... Ostatnio, co jakiś czas muszę czyścić cache AA w Samsungu bo bez tego nie potrafi się połączyć z samochodem... Nie tylko MM-e...

U ciebie Motorola ma problem na AA, czy po zwykłym bluetooth? Jeśli AA, to spróbuj wyczyść cache AA, zainstaluj ostatnią betę z APK Mirror... Może to coś naprawi... Ja teraz jestem na wersji 11.5... coś tam... z 7 marca...
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jak czytam ten opis to już wiem, czemu przesiadłem się na japko. Mam mu sporo do zarzucenia i daleko mu do ideału, ale w iphonach to wszystko po prostu działa. Ot tak: podpinasz i działa. Byliśmy teraz na wyjeździe, mieliśmy auto z wypożyczalni, Pixel 6 żony za nic w świecie nie chciał wyświetlać android auto w seacie ateca. Chwilę kombinowaliśmy z ustawienia, resetami, obrót trzy razy dookoła i splunięcie przez lewe ramię - nie pomagało. Wpięliśmy iphona - carplay ruszył od strzała.
 

miken

Zadomawiam się
Jak czytam ten opis to już wiem, czemu przesiadłem się na japko. Mam mu sporo do zarzucenia i daleko mu do ideału, ale w iphonach to wszystko po prostu działa. Ot tak: podpinasz i działa. Byliśmy teraz na wyjeździe, mieliśmy auto z wypożyczalni, Pixel 6 żony za nic w świecie nie chciał wyświetlać android auto w seacie ateca. Chwilę kombinowaliśmy z ustawienia, resetami, obrót trzy razy dookoła i splunięcie przez lewe ramię - nie pomagało. Wpięliśmy iphona - carplay ruszył od strzała.
Mnie też to wk..., bo nie tak to powinno wyglądać, że masz sie doktoryzować z obsługi AA... Ale tak bywa... Działa coraz lepiej i ostatnio się przyłożyli w google, ale dochodzi kwestia modułu w samochodzie, który musi być zaktualizowany żeby działać z nową wersją AA... Ostatnio zrobiłem aktualizację z Peugeot 5008 bo zaczął zrywać połączenie z telefonem... Aktualizacja pomogła.

Ale kończąc powtórzę... To nie tak powinno wyglądać.

Btw... Kupiłem Carluex PRO+ i mam teraz Netflixa w Mustangu. 😜
 

vwir

Pionier e-mobilności
A też mam jakiś taki adapter. Nawet działa i można oglądać filmy. Od roku go wożę w aucie i jeszcze ani razu nie odpaliłem :D
 

Najnowsze dyskusje

Top