No i zrobiłem testy stosując się również do Waszych sugestii.
Wnioski dla systemu utrzymania pasa przy standardowym AP, prawie słoneczna pogoda, kamery czyste, autostrada, tempomat na 120km/h:
Nie ma znaczenia czy zmieniamy pas z migaczem chwilowym czy pełnym. Na ok. 20-25 prób zmiany pasa na autostradzie trzy razy po migaczu nie wyłączyło się utrzymanie pasa. Nawet poprawiając kolejnym migaczem nie działało, pomogło tylko pociągnięcie kierownicy w kierunku zmiany pasa. W jednym przypadku zaaplikowałem 1xmigacz chwilowy i 3xmigacz pełny bez sukcesu.
"Błędy" wystąpiły wyłącznie przy zmianie na lewy pas.
Wygląda na to, że ten system tak ma. W znacznej większości przypadków sam wyłącza utrzymanie pasa przy zadaniu migacza, tylko czasami trzeba mu pomóc kierownicą. Nie ma znaczenia czy ruch w około jest duży czy znikomy. Na razie nie zaobserwowałem związku z czym kolwiek.