Moje jazdy i współpraca z i4 35e

pmlody

Pionier e-mobilności
Nie mnie oceniać, jak byłem zainteresowany Teslą ( a byłem) to w Tesli nie mieli ani czasu ani ochoty ze mną rozmawiać, już nie mówiąc o jeździe testowej.
Dokładnie jak BMW ze mną :unsure:
 

Halisep

Posiadacz elektryka
E tam, nie jest źle. I4 dostało łatkę nieefektywnego ze względu na wersję M50, podobnie jak np Mustang Mach-e GT, a te słabsze wersje już są oszczędniejsze.
Widziałem fajny test porównawczy BMW i4 e40 (felgi 19", bateria 84kWh), Tesli 3 LR (18", 75kWh) i ioniqa6 awd (20", 77kWh) jak jechali w tym samym czasie:
IMG_20240425_083924.jpg
Więc i4 e35 realnie (i też wg EV database) powinien mieć zbliżony zasięg do tesli3 rwd.
Od siebie dodam, że przez wiele lat jeździłem po Polsce i Europie BEVem o mniejszym zasięgu, kiedy infrastruktura nie była tak dobra, i jakoś nigdy nie utknąłem w polu.
 

Beep21

Posiadacz elektryka
No i tak dokładnie jest i4 e35 i e40 ma zużycia podobne jak TM3 SR/LR. Jedna z moich tras cała w trybie sport.Zrzut ekranu 2024-04-25 o 09.22.19.jpeg
 

Beep21

Posiadacz elektryka
Pisałem o tym chyba w drugim temacie na forum, że różnica w cenie między e35 a e40 to ok. 30 000 zł. W testach, które sprawdzałem na różnych stronach to różnica zasięgu to ok. 80-100 km.
+ różnica w osiągach 286 vs 340 kuni
+ niższa moc ładowania
 

prebek

Posiadacz elektryka
Następny wyjazd moja Bawarią na Słowację
Trasa
Łódź - Bielsko Biała - Ruzomberok - Cerveny Klastor - Pszczyna - Łódź
ładowania
Ionity 39
Greenway 38
ZSE (Słowacja) 31
hotel 25
hotel 14
PowerDot 13
Ionity 42
na zakończenie Porsche ;) 32IMG_2270.jpeg
wyjeżdżałem z 80% i wróciłem z 80% ( staram się mieć zawsze załadowane auto w razie "W")
razem około 1300 km
co daje średnią około 18 kWh/100km
 
Last edited:
Top