Mat twierdzi że lepiej wziąć wersje Long Range, bo tańsza i dalej się zajedzie - kompletnie odwrotnie do czego się Teslę kupuje: na trasy słabo się tym lata, ale jako samochód do zabawy i popisów spod świateł to jak najbardziej. LR = ograniczenie do 201km/h oraz zawieszenie pływające jak łódka, wręcz niebezpieczne przy wyższych prędkościach...
Naprawdę Tesla model 3 po FL do HL to tylko Performance. Co innego wcześniejsze wersje LR, trzyma się dużo pewniej niż nowa.
Ciekawie będzie wyglądał rynek używanych... Czy ludzie chętniej kupią HL LR bo komfort większy czy przed lifta LR bo ma normalne kierunki i zawieszenie pasujące do osiągów.
Pożyjemy zobaczymy. Jak tylko sprzedam swego LR to idę w Performance, choć szkoda mi normalnych kierunków i dźwigni wyboru kierunku jak w normalnym automacie, mogli by sobie to darować w P...