Tesla oferuje w UK kredyt 0% na wszystkie wersje TM3 i TMY (zamówienia i inventory)

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Chore warunki! Szkoda że tyle napaleńców bierze w ciemno w sumie bez zastanowienia, bo Tesla. Jak widać w UK się da, ale Polacy są przecież bogatsi niż Brytole, nas stać płacić więcej! A nie, czekaj...
Problemem jest chyba to, że u nas kredyt daje CA Bank, a leasing Santander Bank. W UK zajmuje się tym o ile wiem Tesla. Chociaż potrafili zrobić leasing 5%. Niestety zbójeckiego 11.5% kredytu dla szaraków (nie firm) nie ruszyli.
 

nabrU

Moderator
Problemem jest chyba to, że u nas kredyt daje CA Bank, a leasing Santander Bank. W UK zajmuje się tym o ile wiem Tesla. Chociaż potrafili zrobić leasing 5%. Niestety zbójeckiego 11.5% kredytu dla szaraków (nie firm) nie ruszyli.

Błędne dane: Tesla w UK nie oferuje kredytów (jest tylko de facto brokerem). W moim wypadku (bo też kupiłem prawie rok temu na 0%) po zamówieniu na stronie Tesli wybierało się kredyt właśnie w albo w CA Banku lub BlackHorse. Ja mam właśnie w CA Bank.

1720386327342.png

Strzelam, że to kwestia dużego rynku EV i wolumenów sprzedaży w UK (sprzedaż Tesli za czerwiec w UK to 6757, a w PL 838 egz.).
 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Dobrze wiedzieć, czyli jest szansa! Musimy tylko zacząć kupować Tesle 1000% mocniej :D
Co jak co, taki kredycik 0% by mnie do szybszego zakupu zachęcił dużo bardziej niż 20000km na ładowarkach, których prawie nie ma ;)
 

nabrU

Moderator
A no to, że jak były dopłaty to były też i kredyty 0%....
 

nabrU

Moderator
Nie ma od ponad 2 lat. Wysokość dopłat była różna (jak ja brałem EV w 2021 to było 2500 GBP)

 

Pleśniak

Posiadacz elektryka
Niestety Polska i UE starają się, żeby Tesla była bezkonkurencyjna w swojej cenie i nie musiała się starać (patrz kredyt 0%): dopłaty, walka z chińczykami i ich mała dostępność, absurdalne ceny marek europejskich. Mimo szczerych chęci i patrzenia na inne auta, wciąż się odbijam od cenników konkurencji i wracam do planu A: Tesla (czy to 3 czy Y), z napędem 4x4, przyspieszeniem <5s, zasięgiem 400-500km i wygodnym, stonowanym (bez błyszczącego plastiku, którego nienawidzę z pasją) wnętrzem za <225k zł.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
brałem w 2021roku, nazywało się to ekoLeasing w Santander. Też się zdziwiłem, ale mieli jakieś dofinansowanie do elektryków z funduszy unijnych. Zero opłat, zero kosztów, spłacałem tylko koszt samochodu, oczywiście kruczkiem było że ubezpieczenie przez nich (tu straciłem ok 6k pln przez 3 lata, teraz płacę 5100pln za rok) więc ostatecznie i tak zarobili na mnie.
Inna sprawa że gdyby nie tak tanie finansowanie to nie wiem czy bym wszedł w Teslę - oglądałem demówki i to była żałość jeżeli chodzi o jakość poskładania. Myślałem że to tylko na początku produkcji tak, ale sam trafiłem na takiego psuja że szkoda gadać, choć cały czas jeździ jak marzenie.
Inna sprawa że z kolei trafiłem inne rzeczy na plus: największa, najszybciej ładująca się bateria Panasonic 82kWh, 366kW mocy, pompa ciepła, podgrzewana kierownica, matrixy, czujniki parkowania, radar (teraz i tak nie używają). To ostatni model gdzie wszystko dodali a nic jeszcze nie zabrali.
W sumie teraz jak sie wezmie wplate wlasna 45% i 2 lata to wychodzi calkowity koszt leasingu 10k netto w przypadku TM3LR.
 

nabrU

Moderator
Top