Model 3 performance właśnie dropnął

kiszony23

Zadomawiam się
Właśnie wczoraj widziałem, miałem nadzieje, że wypadnie znacznie lepiej i przejedzie całe okrążenie, a tu powtórka z rozrywki względem poprzedniego modelu.

Bardzo trafny komentarz pod filmem: "I think Model 3 Performance need "Track Package" like the Model S Plaid, to have bigger brake kit + more aggressive alignment + different software calibration. Otherwise for now this is mainly to embarrass supercar off traffic light, and embarrass itself on the circuit."
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Jedyne co w tym filmie ma pozytywny wydźwięk, to chwalony handling auta, to jest coś, co jest bardzo trudne do poprawienia. Natomiast cały czas nie rozumiem, dlaczego oni nie wyłączają rekuperacji - takie strzały po 100 i więcej kW na hamowaniu z całą pewnością podnoszą temperaturę akumulatorów. Wygląda na to, że Tesla nie testowała tego modelu na NS, bo z pewnością napotkali by te same problemy co Charoudin. Może założyli, że 95% użytkowników nie pojedzie takim tempem i problemu nie będzie ;) Ewidentnie wychodzi brak doświadczenia firmy w motorsporcie.
 

Jeffero

Zadomawiam się
Czy sprawdzał ktoś zużycie przy autostradowych prędkościach? Ciekawi mnie bardzo, czy przypadkiem nie jest tak, że performance ma mniejsze (lub chociaż takie samo, z racji większych felg) zużycie w trasie niż long range, bo WLTP i EPA są przeprowadzane głównie przy miejskich prędkościach.
 

Przemmo

Posiadacz elektryka
Czy sprawdzał ktoś zużycie przy autostradowych prędkościach? Ciekawi mnie bardzo, czy przypadkiem nie jest tak, że performance ma mniejsze (lub chociaż takie samo, z racji większych felg) zużycie w trasie niż long range, bo WLTP i EPA są przeprowadzane głównie przy miejskich prędkościach.
A jaka konkretnie prędkość Cię interesuje? Ja mam na takich drogach średnią powyżej 140, ale większość robi ok. 120. Mam kilka tras niedługo do zrobienia, to mogę sprawdzić na tempomacie.
 

matspy

Nowy na Forum
A jaka konkretnie prędkość Cię interesuje? Ja mam na takich drogach średnią powyżej 140, ale większość robi ok. 120. Mam kilka tras niedługo do zrobienia, to mogę sprawdzić na tempomacie.
Jeden ze skoków między SuC wczoraj koło 18:30 na niemieckiej autostradzie. Ogólnie 2k zrobione i koło 20kWh/100 jest.
 

Attachments

  • Screenshot_2024-07-10-22-49-03-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-07-10-22-49-03-89_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    273,9 KB · Liczba wyświetleń: 42

sigg

Posiadacz elektryka
Mat twierdzi że lepiej wziąć wersje Long Range, bo tańsza i dalej się zajedzie - kompletnie odwrotnie do czego się Teslę kupuje: na trasy słabo się tym lata, ale jako samochód do zabawy i popisów spod świateł to jak najbardziej. LR = ograniczenie do 201km/h oraz zawieszenie pływające jak łódka, wręcz niebezpieczne przy wyższych prędkościach...
Naprawdę Tesla model 3 po FL do HL to tylko Performance. Co innego wcześniejsze wersje LR, trzyma się dużo pewniej niż nowa.
Ciekawie będzie wyglądał rynek używanych... Czy ludzie chętniej kupią HL LR bo komfort większy czy przed lifta LR bo ma normalne kierunki i zawieszenie pasujące do osiągów.
Pożyjemy zobaczymy. Jak tylko sprzedam swego LR to idę w Performance, choć szkoda mi normalnych kierunków i dźwigni wyboru kierunku jak w normalnym automacie, mogli by sobie to darować w P...
Gdzie w UK można jeździć 201km/h?
 
Top