Model 3 performance właśnie dropnął

kower

Fachowiec
No i dołączyłem do klubu staruszków... Od wczoraj skrzypi mi coś pod tyłkiem 😉

Fotel ogarnia mobilny czy stacjonarny?
Mobilny. Mam na środę to dam znać jaki efekt. Na wycenie są:
Front Seat Covers And Pads -1st Row Seat Cushion Trim Assembly - LH Drive, LH - Remove and Replace
1ST ROW SEAT CUSHION SOFT TRIM COVER ASSEMBLY - BLACK CN
(1742514-98-A)
 

eimi

Pionier e-mobilności
Zastanawiam się po co w nowej TM3P założyli tak duże i szerokie koła. Kij z tym że nie jest w stanie zrobić 1/3 pętli na nurburgring, ale nawet nie jest w stanie ujechać kilku minut na autostradzie bez ograniczania mocy. Po 10 minutach zwykła TM3 SR przed liftem ją przegoni bo na LFP nie będzie się tak grzała i jej moc maksymalna będzie wyższa niż limit 100kW w TM3P. Mogli dać wybór kół 18", nie pisać że to performance tylko jakiś extended power czy coś i nie rżnąć głupa, bo jest to bardzo fajne daily, ale nie z tymi kołami. Ewidentnie europejczycy zostali wydymani z tymi bateriami od LG, choć też mam wątpliwości czy Panasonic będzie znacząco lepszy. Nie widziałem jeszcze bezpośredniego porównania.

 
Last edited:

lvlthn

Pionier e-mobilności
Też takie mam wrażenie.

Ale może tu być ukryty plus, może być lepsza izolacja termiczna i zwiększy to zasięg zimą.
Bateria znacznie szybciej się nagrzewa.
Być może kwestia softu, nie wiem.
 

chris89

Posiadacz elektryka
No powiem Wam, że dzisiaj się nudziłem i na postoju po kilkunastu km w mieście odpaliłem track Mode i się zdziwiłem, że silniki miały temp jedną kreskę od żółtego. W sumie były na 80% jakoś. Chyba, że to normalne.

Jest gość na teslamotor forum, który ma felgi 18 ts5 8,5 4x 235/45 i wyjęte fotele i robi 2,64 sekundy 0-60 więc te opony do niczego takie szerokie nie są potrzebne. Nie wiem po co ten zabieg. Fajnie tył się reprezentuje, ale pewnie zużycie dużo większe, może ten hałas powyżej 110 to wina tychże szerokich opon chociaż wydaje mi się, że to bardziej przód.

Z kolei dziwi mnie fakt, że 2,65 sekundy do 98km/h nie powoduje utraty trakcji na 4x 235/45. W sumie 550i napęd na tył 245 opony też nie miały problemów przy 450 koniach i 4,4 do setki. Jak zmienię na węższe to potestuje zakręty i przyspieszenia i dam znać czy zrywa przyczepność, ale z tego co na tamtym forum czytałem to grip na 18 nawet lepszy jest.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Dobra, a jakie są wasze wyniki 0-100kmh?

Bo dane są tak rozbiegane, że ciężko o coś wiarygodnego. Szczególnie w EU.
Bo jeśli wierzyć filmom z YT to mogą być różne iteracje tego samego auta:
jedna wersja na US
jedna wersja na 'lepsze' EU
jedna wesja na resztę rynku EU i azję(?)


Mam też wrażenie że soft nie jest do końca zestrojony z hardware.
Coś jest ewidentnie nie tak.

Cd. temperatury silników, nie jest to nic nadzwyczajnego w porównaniu do poprzedniej generacji.
Zmienione są natomiast nastawy granicznych temperatur chłodzenia pasywnego i aktywnego.
 
Last edited:

TomRS

Pionier e-mobilności
Dobra, a jakie są wasze wyniki 0-100kmh?

Bo dane są tak rozbiegane, że ciężko o coś wiarygodnego. Szczególnie w EU.
Bo jeśli wierzyć filmom z YT to mogą być różne iteracje tego samego auta:
jedna wersja na US
jedna wersja na 'lepsze' EU
jedna wesja na resztę rynku EU i azję(?)


Mam też wrażenie że soft nie jest do końca zestrojony z hardware.
Coś jest ewidentnie nie tak.

Cd. temperatury silników, nie jest to nic nadzwyczajnego w porównaniu do poprzedniej generacji.
Zmienione są natomiast nastawy granicznych temperatur chłodzenia pasywnego i aktywnego.
Może jest tak, że Tesla zbiera sobie dane z tego, co użytkownicy robią z tym autem, a dzięki aktualizacjom OTA mogą stosunkowo łatwo dostosować soft, bez jakiejś wielkiej akcji przywoławczej.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Do tego nadal powyżej 115 około huczą opony, zrobiłem 800km na ciśnieniu 2.6 i zero poprawy. Myślicie, że można po kilkun tygodniach od odbioru zgłosić i wymienią opony?
w Niemczech wymieniają, jeden z użytkowników pisał, że po numerach serii produkcyjnej opony określają już, czy się kwalifikuje do wymiany. Ja mam umówiony serwis 24.07 w Ząbkach, zobaczymy. Wg testu drogowego na urządzeniu Hunter, mam jedną spełniającą normy oponę, dwie słabe i jedną fatalną.
 

Przemmo

Posiadacz elektryka
Zgłoszę w wolnej chwili. Jak w ogóle Wasze zużycie? Od kupna mam 22, po mieście na krótkich odcinkach dość duże. 28-34, jazda w miarę spokojna.
Ja mam póki co tak, a nie jeżdżę grzecznie... Jestem mile zaskoczony. Ten wynik od ostatniego ładowania to mniej więcej 20 km autostrada, 40 drogi lokalne, 30 miasto. Obecna trasa to było akurat miasto. Total uwzględnia zabawy na początku i pochwalenie się przed kolegami 😉

1000022633.jpg
 
Top