Jak sprzedać używanego elektryka?

vwir

Pionier e-mobilności
Tak - i wszyscy inni którzy kupili bev, a dealerzy nie chcą ich teraz odkupić, też tak kupili, niszowe, ciężko odsprzedawalne pojazdy.
To jest generalnie clou tego wątku !!!
W sensie wszyscy poza mną? Jakimś wyjątkiem jestem? Dwukrotnym wyjątkiem?
 

eimi

Pionier e-mobilności
Ktoś w tym wątku pisał, że Soul 64 kWh powinien być sprzedawany za 60-70 tys... ;-)
Co z tego że ma 64kWh jak real range ma niższy niż wiele aut z mniejszymi bateriami?
 

solik

Pionier e-mobilności
za rogiem jeszcze siedzi koniec jazdy buspasami i darmowego parkowania (czy to osobne?) to juz w ogole coraz mniej benefitow z EV w PL :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
raczej jak najwiecej auta w jak najmniejszej kasie
I Soul idealnie się wpisuje w tą kategorię.

wtedy byl zly czas na zakup aut
Jak kupowałem?
No to nie - to był ostatni moment przed podwyżkami, jeszcze obowiązywały stare ceny, rabaty itd
Teraz bym takiego samego wiele taniej nie kupił.

I nic innego o podobnych parametrach też nie, MG kosztuje podobnie, ale jest w tej cenie gorzej wyposażone.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Co z tego że ma 64kWh jak real range ma niższy niż wiele aut z mniejszymi bateriami?
Na przykład których?
Znam jedno - Tesla RWD.
Jakiś inny przykład?

HINT: Średnia zużycia z pół roku w moim to 16,5, zimą skacze do 17, w mieście spada do 14-15.
Niewiele aut realnie spali mniej, Kia ma sporą wydajność napędu.

Na trasie to przekłada się na jakieś 350 km średnio, na ekspresówce trochę mniej, ale nadal dużo ponad 300.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Jak sprzedasz Mustanga dealerowi to tak będziesz mógł powiedzieć.
Nie mam zamiaru. Po prostu wiem, że sprzedaż używanego samochodu za kwotę powyżej 100tys pln nie jest takie proste. Czy to spalinowego czy elektryka. Dlatego kupując mustanga liczyłem się z tym, że będę go miał raczej dłużej niż krócej. Co mi bardzo pasuje, bo lubię to auto.

Albo stare Leafy są.
A może to Soule są wyjątkiem? Ciekawe, czy spalinowe Soule się lepiej sprzedają. Szczerze mówiąc nie przypominam sobie, kiedy ostatnio jakiegokolwiek widziałem na drodze. Czy to spalinowego czy elektryka.
 

Piotrek_Sl

Posiadacz elektryka

Ev3

Pionier e-mobilności
A może to Soule są wyjątkiem?
Mówisz, że linkowany artykuł dotyczył tylko souli?
Nie pomyślałem o tym.... ;-)

W każdym razie, temat jest ogólny.

A wszyscy którzy na dziś nie wierzą w jego przesłanie, odczują je na własnej skórze, gdy będą chcieli sprzedać bev.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Jeśli ktoś kupuje auto za 170tys, wrzuca w koszty (tu nie wiem ile zyskuje, dawno już nie prowadzę DG) i chce 2-latka sprzedać za 144tys, to to nie jest problem, że elektryk...
Tak tylko informacyjnie - przy legalnym działaniu, potoczne "wrzucenie w koszty" się anuluje w przypadku odsprzedaży.
W tym momencie oddajesz to co wrzuciłeś (w części za którą sprzedajesz oczywiście).
 
Top