Audi Q4 e-tron / opinie

viallos

Pionier e-mobilności
Dzisiaj skorzystałem z jazdy próbnej ... Q4 i za 30min Mustang. Dzięki temu miałem bezpośrednie porównanie.

Według mnie Q4 zdecydowanie bardziej komfortowe. We wnętrzu czułem się swobodniej i samochód najzwyczajniej prowadził się 'łatwiej' niż Mustang. Żona również jeździła zarówno jako kierowca jak i pasażer na tylnej kanapie i ma bardzo podobne odczucia.

Mustang(351KM) ze względu na wersję trochę zrywniejszy ale mimo wszystko głośniejszy niż Audi (204KM).
W Mustangu na plus zaskoczyła mnie jakość materiałów we wnętrzu (chyba dlatego że spodziewałem się czegoś słabszego) .. oczywiście w Audi na 'górze' również nie ma się do czego doczepić. Poniżej kolan już jest dużo słabiej .. ale tak jest w obu samochodach.

Generalnie po pierwszych jazdach elektrykami muszę powiedzieć że samochody ciekawe i jazda każdym z nich sprawia frajdę. Na pewno nie skreślałbym od razu żadnego z nich ... ale jednak bliżej mi do Audi.
 

ATnet

Posiadacz elektryka
Audi i Mustang to dwa różne auta moim zdaniem, pomimo że jest stare powiedzenie Ford G.... Wart to jednak wnętrze dużo lepsze w Fordzie, do tego całość lepiej wygląda i mam wrażenie że w Mustangu jest więcej miejsca. Zdecydowanie z tych dwóch Ford.... Ale w tej cenie to nie wiem czy nie wziąłbym pomimo wielu wad Tesli Y albo niesprawdzonego IONIC 5.
 

narpaw

Nowy na Forum
Mustang w wersji 440km kosztuje 216000, Audi w wersji 520km kosztuje ~225000 a Tesla (500km),300000 i nie łapie się w program "Mój elektryk". To zupełnie inna półka cenowa. Tesla wychodzi 50% drożej.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Audi w wersji 520km kosztuje ~225000
Gratuluję poczucia humoru ;) Serio kupisz auto bez systemu bezkluczykowego, z dość tandetną szmacianą tapicerką, bez podgrzewania foteli, bez podgrzewania kierownicy, bez android auto/carplay, bez czujników parkowania, bez tempomatu, etc? Nie mówię o aktywnym tempomacie. Zwykłego tempomatu nie ma w standardzie.
Te wszystkie rzeczy w audi to opcje. Gdy wyposażysz go w rzeczy które mustang bądź tesla mają w standardzie, to zatrzymasz się blisko 300tys.
 

narpaw

Nowy na Forum
Wyposarzenie jest kwestią indywidualnych potrzeb. Fakt Audi ma ubogie dosyć w podstawowych cenach. Ale za 225000 dostaniesz już Mustanga full wyposażonego (minus dofinansowanie to ~200000)

I właśnie rozważam zakup jednego z tych modeli jak tylko pojawi się dofinansowanie dla firm.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Zwracam tylko uwagę na fakt, że mustang za 216 tys jest praktycznie kompletnie wyposażony. Możesz co najwyżej wybrać jeden z dwóch pakietów technologicznych. Podobnie jest w tesli - to w standardzie jest już auto kompletne. Nie musisz niczego dokupować. W audi wyposażenie standardowe to kiepski żart i nie ma co porównywać cen tych trzech aut tylko na podstawie ceny bazowej, bo to jest zupełnie niemiarodajne.

Dodam tylko, że w seacie toledo w 1999 roku miałem w wyposażeniu takie rzeczy jak lusterko fotochromatyczne, tempomat czy też podgrzewane lusterka. Audi Q4 za furmankę pieniędzy nie ma tego w standardzie w 2021 roku. Nie skomentuję tego nawet.
 

ATnet

Posiadacz elektryka
Zwracam tylko uwagę na fakt, że mustang za 216 tys jest praktycznie kompletnie wyposażony. Możesz co najwyżej wybrać jeden z dwóch pakietów technologicznych. Podobnie jest w tesli - to w standardzie jest już auto kompletne. Nie musisz niczego dokupować. W audi wyposażenie standardowe to kiepski żart i nie ma co porównywać cen tych trzech aut tylko na podstawie ceny bazowej, bo to jest zupełnie niemiarodajne.

Dodam tylko, że w seacie toledo w 1999 roku miałem w wyposażeniu takie rzeczy jak lusterko fotochromatyczne, tempomat czy też podgrzewane lusterka. Audi Q4 za furmankę pieniędzy nie ma tego w standardzie w 2021 roku. Nie skomentuję tego nawet.
Nie przekonasz, niech zainteresowany pójdzie do salonu i zobaczy. Mi wersja średnio wyposażona wyszła 290,- K PLN za powtarzam MALE AUTO. Audi i Mercedes oferują bardzo średnie EV za wielkie pieniądze, kupują te tylko FunBoy'e niemieckiej motoryzacji...
 

solik

Pionier e-mobilności
Jest cos takiego jak dasweltauto, wystawiaja tam auta po leasingach z opcja zwrotu po 3-4 latach, zdecydowana wiekszosc audi to piekne pakiety sline na zewnatrz, duze kola, dokladki zderzakow a w srodku bida, podstawowe ledy i naped na przod w mocnym tdi.. to inny target klientow, tutaj inni maja widziec a kierowca zadowoli sie skromnym wnetrzem i wyposazeniem zeby rata nie poszla w kosmos

dodatkowo w ostatnich 3-4 latach w audi wystapila bardzo duza degradacja jakosci wykonania wnetrza, wystarczy spytac posiadaczy a4 b9 przedliftowego a poliftowego..
 
Top