Klimatyzacja brak regulacji pasażer tył

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Czy ja ślepy jestem, czy to auto nie ma oddzielnej regulacji regulacji temperatury i nawiewu dla pasażera i tylnego rzędu. Z tyłem to już jest katastrofa, albo duszno albo zmiana o 0,5 stopnia i mrozi. Temperatura ustawiana dla całej kabiny jednakowa, mimo, że pasażer po swojej stronie na tablecie ma możliwość, zmiany, ale wtedy zmienia się też temperatura kierowcy. Ci z tyłu nie moga nic wyregulować, jedynie siłę nawiewu,ale po wyłączeniu w całej kabinie opcji auto
 

blazej

Pionier e-mobilności
Z przodu pasażer może normalnie ustawić inną temperaturę - klima jest dwustrefowa. Działa dobrze. Trzeciej strefy nie masz więc regulujesz tylko kierunki i siłę nawiewu na tył.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Na razie słyszę od pasażerów, że więcej w trasie 550km tym nie pojadą. Po pierwsze zjeb..... klima, ktora albo ich mrozi albo jest duszno, że nie ma czym oddychać, po drugie siedzenia śmieci, jedzie się jak w kołysce. Autko na baterie do jeżdzenia koło domu, albo we dwójke gdzieś dalej.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Nikt nie czyta instrukcji...
A nikt nie będzie doktoryzował się z wizji elona, tym bardziej jak za każdym razem inny pasażer będzie jechał z tyłu. Chyba, że czyimś całym życiem jest to auto i wszystko kręci się dookoła niego.
 

inter

Pionier e-mobilności
Na razie słyszę od pasażerów, że więcej w trasie 550km tym nie pojadą. Po pierwsze zjeb..... klima, ktora albo ich mrozi albo jest duszno, że nie ma czym oddychać, po drugie siedzenia śmieci, jedzie się jak w kołysce. Autko na baterie do jeżdzenia koło domu, albo we dwójke gdzieś dalej.
Jechałem z tyłu i nie ma problemu, jedynie bym chciał aby nawiew był 3-4 stopniowy, teraz ciężko ustawic odpowiednią prędkość.
 

blazej

Pionier e-mobilności
Na razie słyszę od pasażerów, że więcej w trasie 550km tym nie pojadą. Po pierwsze zjeb..... klima, ktora albo ich mrozi albo jest duszno, że nie ma czym oddychać, po drugie siedzenia śmieci, jedzie się jak w kołysce. Autko na baterie do jeżdzenia koło domu, albo we dwójke gdzieś dalej.
W sumie to się zgadzam. Tesla 3 jest autem dla pary lub rodziny z dwójką dzieci. Kanapa z tyłu jest taka sobie. Ja przy 177 cm siedzę prawie pod szkłem. Co prawda klima działa wg mnie super, ale ja zamiast auto mam na sztywno ustawiony nawiew wszędzie i na poziomie 2. Czasem zwiększam do 3 i manualnie włączam wentylację foteli. Ja jeżdżę na 21 stopni, żona na 23, a dzieciaki mają nawiew na „łow” skierowany w górę i w boki. Przy 19 stopniach dzieciaki już czasem narzekają jadąc na boso w fotelikach.

Plan jest taki, że jak dzieciaki podrosną to konieczna będzie zmiana auta na takie z pełnoprawną tylną kanapą. Choć co ciekawe wożeni do tej pory dorośli pasażerowie nie narzekali na jazdę z tyłu, nienajlepsza opinia jest póki co moja po prostu. Za to podłokietnik jest bardzo wygodny i szklany dach daje taki przyjemny efekt estetyczny plus z tyłu jest cicho w trasie i fajnie gra audio także dla pasażerów z tyłu, co nie jest takie oczywiste nawet w drogich autach premium.
 
najlepiej jakby była możliwość ustawienia nawiewu, w ten sam sposób jak z przodu na manualnym.
a nie jest tak? Można nawiew palcem na ekranie ustawić w lewo i prawo oddzielnie. Do tego prędkość nawiewu (dla obydwu taka sama). Brakuje tylko temperatury, która pewnie ciągnie się od kierowcy.
 

Oliviakrk

Posiadacz elektryka
Pewnie wszystko zależy od nastawienia pasażerów.
U mnie rodzice na trasie sami sobie ustawili gdzie ma wiać i było im wygodnie. Bez czytania instrukcji. Jest to dość intuicyjne. Byłi zadowoleni, że w końcu ktoś ich wiezie, a nie odwrotnie.

Jak ktoś nie znosi elektryków, bo są gówniane, to nawet powietrze będzie miało zły skład w środku.
 
Top