Nie widziałem innego tematu wiec zakładam nowy: czego można sie spodziewać po Y z bagażnikiem rowerowym.
Mam nadzieje ze informacje będą przydatne.
Bagażnik: Atera Strada Evo 2
Prędkość: 100-110 km/h
Odcinek: 2x 90km plaski
Średnie zużycie: 206 Wh/km
Bagażnik Atera Strada Evo 2 kupiony w sklepie Tesli. Jakość wykonana jest generalnie ok. Cena 550 euro.
Minus to nie ma szans zapiąć dużego MTB na 29 bliżej klapy bagażnika przez krótkie ramie chwytające. Hardtail czy jakis miejski wejdzie bez problemu.
W przyszłym miesięcy zrobię dłuższą trasę ~700km z 2x MTB w góry i zaktualizuje temat.

Dodatkowy problem pojawił sie przy korzystaniu z ładowarek Tesli SCv4 ktore w przeciwieństwie do SCv3 staja dokładnie z tylu:

Mam nadzieje ze informacje będą przydatne.
Bagażnik: Atera Strada Evo 2
Prędkość: 100-110 km/h
Odcinek: 2x 90km plaski
Średnie zużycie: 206 Wh/km
Bagażnik Atera Strada Evo 2 kupiony w sklepie Tesli. Jakość wykonana jest generalnie ok. Cena 550 euro.
Minus to nie ma szans zapiąć dużego MTB na 29 bliżej klapy bagażnika przez krótkie ramie chwytające. Hardtail czy jakis miejski wejdzie bez problemu.
W przyszłym miesięcy zrobię dłuższą trasę ~700km z 2x MTB w góry i zaktualizuje temat.

Dodatkowy problem pojawił sie przy korzystaniu z ładowarek Tesli SCv4 ktore w przeciwieństwie do SCv3 staja dokładnie z tylu:

Last edited: