ELuk

Pionier e-mobilności
Nie czytałem tej umowy, ale jeżeli jest pojęcie „limit do” a powyżej dopłacasz, to znaczy że wszystko do limitu jest w cenie, nawet jakbyś nic nie wykorzystywał (pomijając kwestie wymogów dopłaty). Raczej o zwrocie trudno wtedy mówić.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Podpisując umowę z Arvalem masz do wyboru ile chcesz km przejechać. Różnice pomiędzy różnymi limitami przebiegu były raczej małe. Natomiast stawki za ten nadprzebieg są rzeczywiście porąbane.
 

solik

Pionier e-mobilności
Dobrze ze bralismy te najmy przy niskich stopach, patrzac ile na wartosci stracily elektryki to faktycznie splacilismy nawet mniej niz utrata wartosci.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Dobrze ze bralismy te najmy przy niskich stopach, patrzac ile na wartosci stracily elektryki to faktycznie splacilismy nawet mniej niz utrata wartosci.
Zgadza się.
Zastanawiałem się 3 lata temu nad wynajmem Ioniq5.
Za 1800 netto można było wziąć bodajże wersję podstawową.
Teraz za to samo można kupić wersję najbogatszą, z AWD (tyle że z 2023),

Nawet boję się myśleć ile warta jest 3 letnia wersja podstawowa, ale na pewno straciła więcej niż 80 tys, które zapłaciłoby się w tych ratach - upusty na nowe auta są większe niż ta kwota.
 

solik

Pionier e-mobilności
Na SC mnie pytal ziomek czy wynajem bo blachy typowe dla najmu

Bral LR tez w Q4 2021 i mowi ze sprzedac ciezko, ze ludzie wspominaja ze za tyle maja lepsze HL z dotacja, ze nowa cichsza, lepszy zawias i zrezygnowal ze sprzedazy ale nadal chce EV z tym ze juz moze leasing operacyjny z opcja zwrotu z grupy VAG

Tesle jakby bral to tez tak jak ja czyli stricte najem

Taka ciekawostka bo pamietam 3 lata temu na forum jak niektorzy (wiekszosc juz zniknela) snuli wizje tego, ze jeszcze zarobia (nawet wklejali potwierdzenia oplaty gotowkowej) :)
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Na SC mnie pytal ziomek czy wynajem bo blachy typowe dla najmu

Bral LR tez w Q4 2021 i mowi ze sprzedac ciezko, ze ludzie wspominaja ze za tyle maja lepsze HL z dotacja, ze nowa cichsza, lepszy zawias i zrezygnowal ze sprzedazy
No właśnie.
A tyle było gadania, że używane bev mi się nie sprzedają, bo auta nie te.....
Podczas gdy mówiłem, że delerzy nie odkupują żadnych bev, bez wyjątków.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
No właśnie.
A tyle było gadania, że używane bev mi się nie sprzedają, bo auta nie te.....
Podczas gdy mówiłem, że delerzy nie odkupują żadnych bev, bez wyjątków.
To jest logiczne, skoro propaganda odstrasza od BEV to czego się spodziewać?
A jeszcze mając jakieś „egzotyczne” auto.
Główna patologia to dopłaty (PiSPO jedno zło 😉), większość innych krajów już zmądrzała w tym
To jak z tymi mieszkaniowymi kredytami 2% 0%, kto da mniej (a podatnicy dopłacą). Skutek jest taki, że np moje mieszkania wzrosły na wartości o 100% w 5 lat. Można się cieszyć, że dobry interes, ale to tak na prawdę patologia jest…
 

solik

Pionier e-mobilności
Arval sobie zapomnial, albo celowo, oplacic lacznosci premium i auto wymaga teraz ciagle hotspota (ktory dla mnie jest uciazliwy - hotspot z iOS szybko sie nie laczy w moim przypadku)

przypomnialem im ze to jest w zakresie kontraktu ktory sami podpisali, ciekawe czy oplaca :) ja nie mam takiej opcji w aplikacji
 

Halczyn

Zadomawiam się
Czyli Arval nadal w formie :)
 
Top