2024.38

cwireq

Posiadacz elektryka
Nie macie problemów przy tej wersji z kamerą i innymi rzeczami? Część użytkowników zgłasza.
Póki co nie widzę problemów z kamera. Dzisiaj 200km i ani jednego phantom braking. Testujemy dalej.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dziwne zachowania muszą być , jeśli auto ma działać jak. człowiek. Różnica jest jedna , że nam się to zdarza w innych warunkach niż automatowi i to kwestionujemy . Ale jak zahamuje i nas uchroni gdy my byśmy tego nie zrobili to już nie.
Od kilku lat nie miałem gwałtownych hamowań bez sensu , czasem zwolnienia asekuracyjne lecz, bez urwania głowy.
AP nie jest u nas na drogi jednopasmowe a tam tego najwięcej przy mijaniu naszych królów szos szczególnie na zakrętach
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
zeszły tydzień S3 Wrocław-Kołobrzeg i z powrotem żadnego phantom braking na ACC i AP.
A dzień później krajowa 39 i na ACC i AP pełno phantom braking.
Aktualizacje oprogramowania nic nie zmieniają.
Dzieje się tak tylko jeżeli z przeciwka jedzie tir a na moim pasie przede mną nic nie jedzie, ACC panikuje i gwałtownie hamuje auto.

View attachment 20241115_110846_1.mp4


Wystarczy że przede mną jedzie samochód ACC trzyma odległość i tiry z naprzeciwka nie są już problemem.

Zgłosiłem do serwisu zobaczymy co będzie.
 

inter

Pionier e-mobilności
zeszły tydzień S3 Wrocław-Kołobrzeg i z powrotem żadnego phantom braking na ACC i AP.
A dzień później krajowa 39 i na ACC i AP pełno phantom braking.
Aktualizacje oprogramowania nic nie zmieniają.
Dzieje się tak tylko jeżeli z przeciwka jedzie tir a na moim pasie przede mną nic nie jedzie, ACC panikuje i gwałtownie hamuje auto.

View attachment 21962


Wystarczy że przede mną jedzie samochód ACC trzyma odległość i tiry z naprzeciwka nie są już problemem.

Zgłosiłem do serwisu zobaczymy co będzie.
Na takiej drodze to normalne zachowanie, widzi że jedzie na czołówke.
Na drodze 2 pasmowej, przy włączającym się do ruchu, u mnie spokojnie bez excesów jechał dalej.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Szczególnie na łukach. Często ale nie zawsze. Nasz AP/FSD od jakiegoś czasu tak ma , lepeij , bezpieczniej wchodzi w zakrety ale jw jest przewrażliwienie.
A nie było, to se ne wrati
 

Paweł M.

Posiadacz elektryka
Na takiej drodze to normalne zachowanie, widzi że jedzie na czołówke.
widzi pasy, widzi że auta jadą swoimi pasami, więc nie do końca jest tak że jedzie na czołówkę, jak jedzie coś małego jest wszystko git, jedzie tir jest panika ACC
Może w tesli to normalne, Sorry przywykłem trochę do innej normalności.
W innych autach z ACC normalnym zachowaniem w takim przypadku jest utrzymanie prędkości i reakcja jedynie jak coś jest przed maską.

I tak jak wcześniej pisałem, oddzielmy AP od ACC. Według teorii to powinny być całkiem różne systemy.

Lubię Teslę, podoba mi się ten samochód ale sorry, ACC na kryjówkach działa fatalnie.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
@Bronek nie o to chodzi. AP może się bać szerszych aut na przeciwnym pasie. Ale na czystym tempomacie auta nie powinno to obchodzić. Rolą użytkownika jest zjechać jeśli będzie zbyt ciasno. Na ACC tak jak w autach z radarem samochody które nie poruszają się lub poruszają się w przeciwnym kierunku powinny być niewidzialne i Tesla nie powinna na nie reagować.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To wiem ,niestety zalozenia samodzielnej jazdy niepotrzebnie w to zaimplentowano i tak nie bylo kika lat temu
Moze to by uspokoilo tempomat juz bez asystenta
Trzeba by Beta wyłączyć.
Na tyle lat nie próbowałem bo kiedyś nie bylo trzeba a teraz nie mam wiele hamowań

1000000627.jpg
 
Last edited:
Top