tpirowski
Fachowiec
Zrobiłem wersję dla Tesli 3, Y, oraz drugą dla S, X (w niej akurat film kręcę). Dałem tu, bo dotyczy to wszystkich Tesli, a Model 3 jest najpopularniejszy.
Pracuję nad Highland/Juniper (oby był sterownikowo taki sam, jak Highland, bo auta nie mam), natomiast Cybertruck - nie mam pojęcia, czy nasz TeslaMagic będzie działał. Nie mam dostępnego samochodu.
Ten projekt powinien być domknięty do miesiąca (robię równolegle dla Mitsu i Leafa zbliżone rozwiązanie i godzin w dobie brakuje
Co jest sprawdzone:✨+50kW tuning, ✨+10% regen, ✨+3kW regen dodatkowo w zimie,✨ coasting (zero regen), ✨grzanie i chłodzenie baterii na przycisk, 30 min, ✨monitoring temperatury i grzanie/chłodzenie baterii stosownie do potrzeb (np. jak się dużo po autostradzie ciśnie, albo jak się jedzie na nieznaną szybką ładowarkę, żeby przygotować baterię ✨limit na 75kW (wersja dla oszczędnych albo jak się auto pożycza).
Co jest niesprawdzone: wymuszone balansowanie baterii, żeby równać CAC. Sprawdzamy, ale to robi się dość powoli, żeby dobrać parametry i udowodnić, że działa. Być może zrezygnujemy z tego.
Inne pomysły to w AWD wyłączenie kontroli trakcji i moc na tył (Drift Mode), oraz dokładne przesuwanie energii grzania tylko na stronę kierowcy (może coś jeszcze da się w zimie urwać)
ale to po wdrożeniu będzie można dowolne update wgrywać internetem.
Inne pomysły mile widziane.
Kolejne funkcje pokażę wkrótce, tylko mi się auto z zera naładuje
Wrzucajcie please jakieś pomysły, co jeszcze można by dodać. ❓❓❓
Tomek
Last edited: