Sportbacka jeszcze nie ma, nawet cenników, realnie byłby do odbioru za minimum 6 miesięcy, no i na pewno na start nie będzie -30% co wyklucza. Patrzyłem, patrzyłem na to Q6 i już mi się podoba, a wcześniej zaklinałem się, że zawsze sportback. W końcu migruje z x4.94,9 kWh (100 brutto)
800V (rozumiane jako komfort ładowania >200kWh do 50%, >120kWh do 80%)
HUD
adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne
czujniki parkowania, kamera 360, czujnik wilgotności i takie tam
smartpremium
akceptowalne 5,9 s do 100km/h
wygląda na to, że Q6 odhacza sporo ze wzmianek odnośnie do listy życzeń co do Junipera![]()
chociaż 350k vs 225k (czy nawet 195k) to faktycznie 1,5 (1,75) Tesli
@Przemeq gratulacje!brałeś zwykłą wersję czy sportback? rozważałeś może też A6 Avant jako alternatywę dla TMY?
Co do a6, jest istotnie droższy i to nawet w podstawie, gdybym miał brać limuzyne to EQE spełnia 99% wymagań i są rabaty
Co do przyspieszenia, testy na sieci pokazują 5.4s, dodatkowo HW jest 100% ten sam co w SQ6, więc spodziewam się zaraz możliwości dokupu boosta (w końcu kasa w VW się juz długo nie zgadza więc to logiczny ruch), albo będzie kodowanie.