Adapter 16A vs 32A - który jest popularniejszy

Oskarroo

Zadomawiam się
Hej,

Chciałbym kupić adapter do mobile connectora Tesli. Nie wiem czy kupić jeden (16A lub 32A) czy oba, dlatego chciałem zapytać bardziej zorientowanych które gniazdo jest bardziej popularne (np. na kempingach czy hotelach nieposiadających ładowarek) czy może nie ma reguły i powinienem kupić oba?

Dzięki za pomoc!

EDIT:// Oczywiście nie pytam o techniczne różnice, bo oczywiste jest, że 32A naładują samochód szybciej. Ale co mi po 32A jeżeli standardem jest 16A, stąd pytanie - bo nie mam doświadczenia w ładowaniu przy np. hotelach.

ELuk

Pionier e-mobilności
Ja właśnie tak zrobiłem i mam możliwość ładowania się prawie z każdego gniazda.
Jak często korzystasz z tego zestawu?
Imponujący, ale..,🤔
Widzę, że i tak ostatecznie prąd trafia do 1fazowego EVSE, a 32 ampery na jednej fazie, które tu robią robotę, są wyzwaniem w większości miejsc łatwo dostępnych. Rzadko gdzieś jest dostęp do mocy przyłączeniowej z zabezpieczeniem 40A.,

Sam kiedyś planowałem zrobienie takiego zestawu, ale z przenośnym 3fazowym EVSE, którego ostatecznie nie kupiłem, bo wybrałem stacjonarnego WallBoxa.
👍

krzyss

Pionier e-mobilności
Jak często korzystasz z tego zestawu?
Imponujący, ale..,🤔
Widzę, że i tak ostatecznie prąd trafia do 1fazowego EVSE, a 32 ampery na jednej fazie, które tu robią robotę, są wyzwaniem w większości miejsc łatwo dostępnych. Rzadko gdzieś jest dostęp do mocy przyłączeniowej z zabezpieczeniem 40A.,

Sam kiedyś planowałem zrobienie takiego zestawu, ale z przenośnym 3fazowym EVSE, którego ostatecznie nie kupiłem, bo wybrałem stacjonarnego WallBoxa.
👍
Bo to sie wozi i uzywa raz w roku :)

kryzys

Nowy na Forum
32A będzie bardziej uniwersalne o ile zrobisz/kupisz przejściówki i będziesz pamiętał aby zmniejszyć amperaż w samochodzie podczas ładowania z gniazda 16A.

Ja właśnie tak zrobiłem i mam możliwość ładowania się prawie z każdego gniazda.
Hej,