Mobilne EVSE 11kW z wymiennymi końcówkami jakie polecacie?

p0li

Pionier e-mobilności
Też kiedyś chciałem taki kupić, ale ceny tych lepszych mnie odstraszyły. Na razie wyszło, że nigdy bym nie skorzystał
no widzisz, ja kupilem starszy model za 400€, potrzebne koncowki dokupilem na ebay, i uzywam w domu jako walboxa od 4 lat
uchwyt na sciane wydrukowalem sam :)
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
Na forum w głębi jednego z wątków ktoś polecił mi taką:

10 m, 11 kW (z czego 2 kW idą na straty wg komentarza) uniwersalne gniazda (przejściówki) całość 837 zł.
Ja mam dokładnie taki sam EVSE, też z przejściówkami, tylko z kablem 5 m. Przez ponad 2 lata przerzuciłem przez niego już ponad 3700 kWh - żadnych problemów jak do tej pory.

Ten EVSE używam jako główny EVSE do ładowania samochodu (nie mam wallboxa).
 

p0li

Pionier e-mobilności
ja chyba nie moge czytac watkow o EVSE - bo czytajac powyzszy wlazlem na ebay zobaczyc jakie sa aktualne ceny no i kupilem kompulsywnie juice charger - modul krory z juice boostera robi walbox
czyli skrzynka podlaczeniowa do instalacji z czytnikiem RFID i 3-ma kartami ze zlaczem do JB w ladnej metalowej skrzynce + metalowy uchwyt na JB z klodka

i to wszystko za jedyne 50€

1743853493119.png
 

p0li

Pionier e-mobilności
1744018785839.png


a tak wygladajuz zamontowany i dzialajacy

co ciekawe caly dostep do JB na karty RFID jest oparty o RaspberryPi 3 + wlasna plytka JB + czytnik kart RFID w postaci dongla na usb
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
Ja również szukając uniwersalnego rozwiązania również wybrałem juice booster, jak się poczatuje to można zestaw w dobrych pieniądzach kupić.
Mam zasadę że urządzenia długotrwale podłączone do sieci bez nadzoru powinny być dobrej jakości, renomowanych producentów. W skali wartości auta i tego co może pójść nie tak to jest drobny wydatek. JB jako jedyne chyba na rynku urządzenie ma taki zestaw funkcji: wymienne końcówki, dedykowana przedłużka(zachowujemy funkcję pomiaru temperatury we wtyczce), oraz może zastąpić kabel type 2.
Mam JB2, nie ma fancy fetatures typu fifirifi, ale jak masz auto sensowne to w evse nie potrzeba takich funkcji. Ciekawym produktem jest też NRGkick ale nie ma tam przedłużki.
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
Mają tego więcej? Zarzucisz linkiem?
dzis znalazlem jeszcze taniej:

a co do reszty - 100% zgody - szczegolnie ze mozna wyrwac nowki ponizej 400€
 

qb4hkm

Pionier e-mobilności
dzis znalazlem jeszcze taniej:

a co do reszty - 100% zgody - szczegolnie ze mozna wyrwac nowki ponizej 400€
no właśnie trafiłem na tą stronkę, wysyłają do PL więc przemyślę temat bo ten kabelek troszkę krótki :-(.
 

Nestor

Fachowiec
Jestem nowy i nie za wiele wiem - jaka jest roznica miedzy Juice Boosterem 2 albo 3 air, a Khonsem 22kw? Przy czym roznica w kosztach jest 4krotna.
 

consigliero

Pionier e-mobilności
W sumie
View attachment 26711

a tak wygladajuz zamontowany i dzialajacy

co ciekawe caly dostep do JB na karty RFID jest oparty o RaspberryPi 3 + wlasna plytka JB + czytnik kart RFID w postaci dongla na usb
na pewno się znasz, ale czy laik poradzi. Bo mam JB 2 tylko używam głównie wycieczkowo. Może bym sobie takie coś zamontował jako drugie urządzenie do ładowania? W sumie zamówiłem jak będzie garaż postawiony to się może zamontuje
 
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
obsluga jest dosc prosta i wytlumaczona punkt po punkcie
montaz tez jest prosty jak budowa bata - no chyba ze ktos sie boi kabelkow dotykac
jesli chodzi o komunikacje to niby jest zlacze ETH w RPi ale software to tam nie za duzo moze (tak czytalem)

w sumie caly wic polega na tym ze mozesz sobie takie skrzyneczki zamontowac w swoich np dwoch lokacjach, jezdzic z JB i go podpinac tu i tam i ta skrzyneczka ma ustawienia max pradu ladowania dla danej lokacji - i JB w jednej bedzie dzialal na jednej fazie z np 10A a w drugiej 16A na 3 fazach
dodatkowo jesli jest w miejscu ogolnie dostepnym - ustawiasz sobie dostep przez karty RFID - i tyle
 
Top