Tesla Warszawa to dno..../..Zmieniam na Tesla Warszawa poprawcie się a będzie SUPER

Boko

Fachowiec
@Boko po pierwsze dziękuje, że poświęciłeś swój czas by się wypowiedzieć.
Uważnie przeczytałem to co napisałeś. Każdy z nas (tak zakładam) ma swój biznes i klientów. Nie wyobrażam sobie bym mógł w taki sposób postępować ze swoimi odbiorcami. Zgadzam się i sam jestem tego przykładem, że to co oferuje obecnie Tesla przewyższa niedogodności związane z np. jednym serwisem na tak duży kraj, ograniczoną dostępnością aut np. do jazd testowych itd.
Ale ... ale nie może być tak, że doradca klienta informuje mnie 4 tygodnie temu, że auto jest na placu.
Przesyła mi dokumenty do rej. auta i określa termin odbioru (ustala go ze mną) i przez zupełny przypadek (mój mail przypominający!, że jutro mam odbiór) dochodzi do wniosku, że nic nie jest gotowe.
Nie przekazał do serwisu, że ma klienta z zarejestrowanym autem, ubezpieczonym i gotowym do odbioru ?
A słowo przepraszam pojawia się po 3 dniach.
Odnośnie przygotowania auta do odbioru przez serwis - mamy inny wątek "grudniowa dostawa" poczytajcie jak niektórzy klienci odbierają swoje auta wydawane przez serwis i z czym się spotykają.
Podsumowując, wystarczyłby tel. lub mail, Panie Robercie nie damy rady dotrzymać terminu, przesuwamy. OK rozumiem, mamy zmianę, wiem o niej i mogę się przygotować. Ale ja też pracuje, mam swoje plany i zobowiązania finansowe. Nie mogę wprowadzać zmian z godziny na godzinę.

@danielm nigdzie nie twierdziłem, że zrobili to złośliwie i nie wiem skąd ten sarkazm.
Przypomnij sobie swoje niezadowolenie z obsługi szkody. Też mam Tobie pisać, że zrobili to złośliwie.
Chyba nie oto nam chodziło.

Dziękuję Wam za posty. Kolejny termin mam na 17.12 - mam nadzieje, że odbiór będzie udany i tego sobie oraz innym życzę.
Pozdrawiam...
Wszyscy sie zgadzamy ze tak nie powinienes otrzymac info i w takiej formie. A kto ponosi wine za to najlepiej, zebys spytal wprost w serwisie 17.12. Powodzenia. Wsiadziesz i od razu odplynie cie niezadowolenie. Cyt. Elona u Joe Rogana- this is the coolest ever build
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
Na pocieszenie lutowych odbiorow: lista zmian na wersje 2022.

1638971535847.png
 

Robmal

Posiadacz elektryka
I to jest super informacja Widać, że ciągle rozwijają swoje produkty. Pytanie czy to dotyczy tylko TMY czy też TM3?
 

Michal

Moderator
Ja myślę, że nie, bo zniknie im niedługo koszt dostawy ;)
 

Boko

Fachowiec
Na pocieszenie lutowych odbiorow: lista zmian na wersje 2022.

View attachment 3096
wow, tzn zebym dobrze zrozumial. w te ficzery maja byc wyposazone wszystkie TMT/3 ktore przyjda do nas w 02.22? Bo jak wiemy, byla niedawna podwyzka ale mi sie udalo wbic w okno, kiedy byla stara cena a dostawa juz na 02.22. Jestem ciekaw czy to uwzglednia :) szczegolnie mi chodzi zeby infotainment byl juz z AMD a nie intel atom :) zly watek ale dobra wiadomosc :)
 

Sfotek

Posiadacz elektryka
A tutaj na poprawienie humory … nowy filmik z TM3P w roli glownej ( carwow )

 

Piernik

Posiadacz elektryka
wow, tzn zebym dobrze zrozumial. w te ficzery maja byc wyposazone wszystkie TMT/3 ktore przyjda do nas w 02.22? Bo jak wiemy, byla niedawna podwyzka ale mi sie udalo wbic w okno, kiedy byla stara cena a dostawa juz na 02.22. Jestem ciekaw czy to uwzglednia :) szczegolnie mi chodzi zeby infotainment byl juz z AMD a nie intel atom :) zly watek ale dobra wiadomosc :)
Pytanie tylko czy nie dotyczy to samochodów wyprodukowanych w 2022 roku.
Bo z całą pewnością cześć aut które mają by wydane w lutym są już na hali montowane teraz.
 
Top