Paragon grozy za ładowanie elektryka

solik

Pionier e-mobilności
Taki tam artykulik ktory dzis lata po sieci :D


oczywiscie na zdjeciu wprowadzajacym sa, a jakze inaczej, Tesle ale z tresci wynika ze to nie o Tesli mowa

Decyzję podjąłem pod koniec marca i wtedy okazało się, że jest krucho z dostępnością. Na nowe auto musiałbym czekać do grudnia bieżącego roku, wobec czego zdecydowałem się na egzemplarz demonstracyjny od zaprzyjaźnionego dealera. Nawet uwzględniając dobry rabat, faktura do leasingu opiewała na kwotę około 270 tysięcy złotych. Pod koniec czerwca odebrałem auto i rozpocząłem życie kierowcy elektromobilnego.

ciekawe ktore EV mu tak krwi napsulo :D
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Artykuł słaby, tendencyjny, zdjęcie oczywiście Tesli. Taki przewidujący człowiek a nie domyślił się że elektryki wciąż nie nadają się na trasy 400-500 km dziennie.
Artykuł z cyklu "kupiłem bentleya za 1mln PLN i zupełnie nie nadaje się do wożenia gruzu, musiałem wrócić do wysłużonego Jelcza"
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Powyzej 60% nie zobaczysz wiecej niz 100kW o ile mnie pamiec nie myli to bardziej 80kW oczywiwcie o ile ladujesz sie od mniejszej pojemnosci.
Aby zobaczyc powyzej 200kW trzeba podjechac ponizej 15% i miec rozgrzana baterie.
Tylko traci sens „szybkie ladowanie” poniżej 100kW bo to nie jest szybko. Jadąc po Niemczech zazwyczaj wychodzi mi Ok 35% od ładowarki do ładowarki. Wiec o 100kW można zapomnieć w aucie o nazwie LongRange (tłum. Długo ładujący)
Supercharger powinien się ładować minimum 100kW i to byłby sens Szybkiej ładowarki.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
Ewidentnie masz problem z ładowaniem.
Ja jak już pisałem jadąc podobną trasę jak Ty, korzystam z tych samych SuCh i odłączam się od ładowania jak mi spada szybkość poniżej 100-90 kW.
zdecydowanie jest problem w aucie nawet biorąc pod uwagę, że ja mam panasonic baterie.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Tylko traci sens „szybkie ladowanie” poniżej 100kW bo to nie jest szybko. Jadąc po Niemczech zazwyczaj wychodzi mi Ok 35% od ładowarki do ładowarki. Wiec o 100kW można zapomnieć w aucie o nazwie LongRange (tłum. Długo ładujący)
Supercharger powinien się ładować minimum 100kW i to byłby sens Szybkiej ładowarki.
Dlatego lepiej jezdzic 5-65%
caly czas masz szybko.
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Dlatego lepiej jezdzic 5-65%
caly czas masz szybko.
A co jeśli ładowarki będą wyłączone?
Życie jest życiem. Ja wole mieć zapas prądu. Z butelki nie naleję. ELuk już drugi raz mi pisze ze jest problem ewidentny. Niestety nikt nie pisze z osób które maja LR Q3.
Właśnie rozmawiałem z serwisem w Berlinie. Apka mimo ze zgłosiłem wszystkie usterki pokazała im tylko problem z trunkiem. Wysłali ponowny update ale to samo. Reszta błędów poszła na e-mail. Mam nadzieje ze się ustosunkują. Od razu powiedział mi ze lamp tylnich nie wymienią bo to w nich norma i tyle. Napewno będę o to walczył. Za 5 lat przestaną mi świecić przez wilgoć i wystawią mi rachunek. I nie - Nie powinno to być normą w dobrze złożonej lampie. Po to są odpowietrzniki.
 

nnnnn

Pionier e-mobilności
Niestety tak jak piszecie z własnych doświadczeń, elektryk do pracy np przedstawiciela handlowego który robi 400-500 km dziennie się nie nadaje ze względu na czas który trzeba poświecić na dojazd do ładowarki/ładowanie. Ale poza tym to elektryki są super:D
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A co jeśli ładowarki będą wyłączone?
Życie jest życiem. Ja wole mieć zapas prądu. Z butelki nie naleję. ELuk już drugi raz mi pisze ze jest problem ewidentny. Niestety nikt nie pisze z osób które maja LR Q3.
Właśnie rozmawiałem z serwisem w Berlinie. Apka mimo ze zgłosiłem wszystkie usterki pokazała im tylko problem z trunkiem. Wysłali ponowny update ale to samo. Reszta błędów poszła na e-mail. Mam nadzieje ze się ustosunkują. Od razu powiedział mi ze lamp tylnich nie wymienią bo to w nich norma i tyle. Napewno będę o to walczył. Za 5 lat przestaną mi świecić przez wilgoć i wystawią mi rachunek. I nie - Nie powinno to być normą w dobrze złożonej lampie. Po to są odpowietrzniki.
Raczej SuC zbyt czesto nie sa wylaczane. Pojechales sie ladowac kiedys z zasiegiem 5%? Ile wtedy ladowalo ?
Lampy ledowe nawet gdzies chyba w VW odmowili wymiany …
 

Kuba K.

Posiadacz elektryka
ELuk już drugi raz mi pisze ze jest problem ewidentny. Niestety nikt nie pisze z osób które maja LR Q3.
Z wykresów wynika że panasonic przecina 100kW na 65% a LG na ok 50%, stąd ELuk może mieć lepsze doświadczenie w tej kwestii
 
Top