TM3 MIC - AMD Ryzen czy intel Atom

Bronek

Pionier e-mobilności
To niekończąca się historia.... I jak ze smarfonami i telewizorami...
Można tak do usr.. ś......
Aż przyjdzie nowy model i karuzela ruszy od nowa
Przy okazji mamy inflacje i raczej ceny Tesli do spadku póki co się nie skłaniają pomimo Berlina.
Pewne rzeczy też znikają
 

tomwroclaw

Fachowiec
To niekończąca się historia.... I jak ze smarfonami i telewizorami...
Można tak do usr.. ś......
Aż przyjdzie nowy model i karuzela ruszy od nowa
Przy okazji mamy inflacje i raczej ceny Tesli do spadku póki co się nie skłaniają pomimo Berlina.
Pewne rzeczy też znikają
To prawda. Trzeba się nauczyć cieszyć tym co jest moim zdaniem. Zawsze można sprzedać i kupić nowe. A ceny TESLI będą rosły. Dla 3LR na pewno przekroczy 300k patrząc na kursy Euro, inflację, rosnące ceny tworzyw to nie będzie na pewno tanieć.
 

solik

Pionier e-mobilności
Moze i by to mialo racje jesli by nie miala konkurencji.. ale juz ma, chociazby BMW i4 ktore Bjorn ocenil bdb.. a za horyzontem elektryfikacja serii 3, Tesla z TM3 nie jest juz sama na rynku mocnego elektrycznego sedana z dobrym zasiegiem ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Jeszcze nie ma... Do czasu aż konkurecja "zmałpuje" lub rozwinie komunikację z samochodem itp..
To będzie jakieś tam uszczuplenie hegemonii Tesli, a głównym motywem zakupu jest tylko Marka BMW i zasięg. To wystarczy tylko dla pewnej i nawet dużej grupy klientów, podobnych do tych co kupują diesle w skórze i lubią daną markę lub co "niemieckie to najlepsze"
Zdecyduje też kasa. A dla "starych wyg", to jeszcze czynnik wygody i parametry napędu, zużycie i opieka dla baterii .
Jak pomyślę o serwisach BMW i opcjach itd to jak w Mercedesie EQS to "ręce opadają".

Czekam sam na COŚ po Tesli do pół bańki, tak na oko i ztym co mi Tesla i Leaf dał.
Nyland Ok ale to tylko Youtuber, nie ja. BeEMKa w środku jeszcze "starsza" od EQSa. Za małe te ekrany "lifowate" jak dla mnie, to bolączka.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Moze i by to mialo racje jesli by nie miala konkurencji.. ale juz ma, chociazby BMW i4 ktore Bjorn ocenil bdb.. a za horyzontem elektryfikacja serii 3, Tesla z TM3 nie jest juz sama na rynku mocnego elektrycznego sedana z dobrym zasiegiem ;)
BMW i4 zuzywa o 20-25% wiecej pradu niz TM3 i kosztuje o 30% wiecej.
 

Attachments

  • EE0E0051-F88E-4456-A800-9BE17480C903.jpeg
    EE0E0051-F88E-4456-A800-9BE17480C903.jpeg
    2,6 MB · Liczba wyświetleń: 56

Adi

Zadomawiam się
A do tego na i4 trzeba czekać 10-12 miesięcy minimum. Sam się zastanawiałem nad BMW ale 10 miesięcy czekania mnie skutecznie naprowadziło spowrotem na Teslę i jeszcze dochodzi fakt że i4 nie jest projektowany jako tylko elektryk a współdzieli konstrukcje ze spalinowym, więc bezsensowny tunel środkowy zostaje, co dla mnie jest dużym minusem
 
Top