Nie otwierajacy sie bagaznik i serwis mobilny..

krzyss

Pionier e-mobilności
Ciekawa sprawa, dzis mnie juz zirytowal bagaznik ktory sie ciagle zacina.
Postanowilem sie zapisac na serwis, a tam spytal mnie o adres.., to wpisalem swoja lokalizacje i zapisalo mnie automatycznie na serwis mobilny.
Do zwyklego serwisu mam z 30km ale tak nie bede musial jechac 😀
Ciekawe czy przyjedzie i co zrobi…
 

Attachments

  • D33D9245-58E1-4D5D-890D-E22A0A37B3F0.jpeg
    D33D9245-58E1-4D5D-890D-E22A0A37B3F0.jpeg
    121,3 KB · Liczba wyświetleń: 94

t3sla4sun

Zadomawiam się
Ja popsikałem WD40 i działa xD
Pewnie lżej mu się podnosi... ale dobrze by było gdyby naprawili błąd - u mnie problemu zaczęły się dopiero po którejś aktualizacji.
 

cooler

Pionier e-mobilności

slaveq

Pionier e-mobilności
Tutaj znalazłem film:
jak gość pokazuje, że wystarczy spryskać pałąk wd40 a czy ktoś z was demontował może siłowniki żeby prześladować gniazda? Łatwo się to robi?
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tutaj znalazłem film:
jak gość pokazuje, że wystarczy spryskać pałąk wd40 a czy ktoś z was demontował może siłowniki żeby prześladować gniazda? Łatwo się to robi?
To bardzo łatwe, na końcach masz takie małe sprężynujące pierścienie, pod które wkładasz płaski śrubokręt i podważasz, wyciągnij to trochę i zwalnia się blokada na półkulach. Przyda się druga osoba do trzymania klapy.
 

slaveq

Pionier e-mobilności
To bardzo łatwe, na końcach masz takie małe sprężynujące pierścienie, pod które wkładasz płaski śrubokręt i podważasz, wyciągnij to trochę i zwalnia się blokada na półkulach. Przyda się druga osoba do trzymania klapy.
Dzięki dziś po południu spróbuję i zrobię zdjęcia co i jak żeby było na przyszłość :).
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dzięki dziś po południu spróbuję i zrobię zdjęcia co i jak żeby było na przyszłość :).
Też się zdziwiłem że miejsca mocowania tych siłowników były obrobione do gołej blachy i brak śladów smaru, zobacz mój post z wymiany obu siłowników:
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Dobrze, to mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że po prawie roku bagażnik mojego auta wreszcie działa jak powinien. Niestety nie zrobiłem zdjęć bo musiałem głową trzymać klapę żeby nie spadła ale opiszę wam co i jak dokładnie zrobiłem.

1) Demontaż siłownika jest upierdliwy i w moim przypadku musiałem użyć sporo siły żeby zeszedł z gwintów, polecam podłożyć też pod dolnym uchwytem siłownika jakąś szmatkę żeby nie obił lakieru jak go wyciągniemy z uchwytu. Jak u kolegi @cooler zdarte do podkładu mocowania przesmarowałem na bogatości smarem uniwersalnym. Faktycznie druga osoba przydatna do trzymania klapy ale można sobie poradzić jak napisałem głową :).

Przed ponownym montażem polecam jeśli ściągnęliście całkiem stalowe zawleczki to założyć je od góry siłownika chociaż częściowo, szczególnie do dolnej części bo ja musiałem jeszcze raz ściągać siłownik żeby je założyć.

Silnik klapy już dużo łatwiej ściągnąć z mocowania i wystarczy tylko górny zaczep bo dolny potem łatwo przesmarować tylko obracając silnikiem. UWAGA jeśli odepniemy silnik to siłownik sam klapy nie utrzyma i trzeba ją lekko podtrzymywać, mi prawie spadła na silnik :).

2) Przesmarowałem jak na filmie powyżej pręt siłownika WD-40 to akurat bardzo proste, nie wiem czy coś daje ale nie zaszkodzi.

3) Podregulowałem gumy w klapie bagażnika.

Efektem końcowym jest po raz pierwszy klapa która zamyka się bez trzaskania i dociągania. Jutro dodam filmik jak to wszystko działa.
 
Top