Acceleration Boost czyli z 4,4 do 3,9s do 100km/h w TM3 LR

Boko

Fachowiec
Ustawimy się gdzieś w Warszawie lub Łodzi jak się pogoda poprawi.
No bardzo bardzo chetnie. odezwie sie jakos pod koniec przyszlego tygodnia bo z prognoz wtedy juz powinno byc kolo 10
st
Co do wrazen odnosnie TMLR vs TMPer to tez mialem okazje na jezdzie probnej jechac Perf ale wtedy niestety nie jechalem jeszcza moja LR. Z opisow i wrazen, jest zdecydowanie szybciej po AB ale wiekszosc osob uwaza ze jest to za drogie. Tak jak piszecie, placimy za dodatkowy fun. U mnie jest dodatkowa motywacji w postaci kumpla ktory ma BMW M4 Heritage edition ktory wychwala pod niebiosa. Wiec bede chcial go przywrocic na ziemie
 
Last edited:

gim-kg

Pionier e-mobilności
Chyba jest opcja, że możesz zwrócić w ciągu 14 dni po zakupie jak ci się nie spodoba. wiec mógłbyś sprawdzić to sam u siebie.
 

Boko

Fachowiec
No tak, tyle ze nie 14 dni a 48 h. Spoko opcja. Pewno tak bym zrobil gdyby nie fakt ze 3 tyg musialem dac hajs za swoja Tesle :) wiec musze sie odbic z finansowego dna
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam dziwne wrażenie, ze od kilku aktualizacji potrafi mi ja lekko jak gdyby przytrzymać na starcie. kiedys była bardziej bezpośrednia. Ale to moze byc juz przyzwyczajenie???
 

cooler

Pionier e-mobilności

ciastek

Pionier e-mobilności
z opisu nie wynika że to zmniejszać ma przyspieszenie z miejsca
Przecież wprost jest to napisane:
Przykładem może być pojazd Model 3 stojący przed bramą garażu z włączonym biegiem do jazdy do przodu, którego kierowca gwałtownie naciska pedał przyspieszenia. Pojazd Model 3 przyspieszy i uderzy w bramę, ale dzięki zmniejszeniu momentu obrotowego skutki tego uderzenia mogą być mniej poważne.
Sprawdzałeś że po wyłączeniu ma znów tego narowistego kopa, a po włączeniu jest wolniej?
To nie tak. Kop jest taki sam, lecz z włączoną opcją zdarza się, że Tesla nieoczekiwanie zmuli przy starcie ze świateł lub włączaniu się do ruchu. Nie wiem czego się wtedy boi.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Przecież wprost jest to napisane:


To nie tak. Kop jest taki sam, lecz z włączoną opcją zdarza się, że Tesla nieoczekiwanie zmuli przy starcie ze świateł lub włączaniu się do ruchu. Nie wiem czego się wtedy boi.
mi czasami przy ruszaniu pika czujnikami do parkowania. moja teoria jest taka że te stare betonowe słupy lamp ulicznych inaczej odbijają sygnał czujnika bo jak zauważe czemu pika to na wyświetlaczu widze wskaźnik czujnika mniej więcej z kierunku słupa lampy ulicznej. kiedyś wydawało mi się że czujniki przednie łapią laga i widzą jeszcze samochód przede mną który już zdążył ruszyć i wyjechać z ich zasięgu
 

cooler

Pionier e-mobilności
Przecież wprost jest to napisane:


To nie tak. Kop jest taki sam, lecz z włączoną opcją zdarza się, że Tesla nieoczekiwanie zmuli przy starcie ze świateł lub włączaniu się do ruchu. Nie wiem czego się wtedy boi.
Ok, czyli potwierdzasz że z wyłączona opcja nie zdarzają się te zwiechy? Mało mnie kiedyś star nie rozjechał przez to podczas skręcania w lewo, ja mu w gaz a ten pomaluuuultku, nie spieszy się. A star tuż przede mną.
 
Top