Felgi na zimę Tesla Model 3

PiotrS

Posiadacz elektryka
Zastanawiam się, czy nie kupić kompletu nowych felg do opon zimowych.
Czy takie felgi za 600 zł / sztuka z oponeo dają radę, czy trzeba celować w coś lepszego?
 

solik

Pionier e-mobilności
felgi + czujniki

to jest zwykle auto, dobry sklep dobierze ci felgi ktore w homologacji maja dany model tesli i wszystko powinno pasowac

ale komplet dobrych zimowek 18" + felgi + czujniki to sobie troche wyjdzie, chyba byl wolal ocierac fabryczne kolpaki
 

PiotrS

Posiadacz elektryka
Właśnie o tym czytam
ale nadal aktualne pytanie, czy felgi w cenie ok. 600 zł / sztukę będą OK
na coś (poza dopasowaniem) trzeba zwrócić uwagę?
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Zastanawiam się, czy nie kupić kompletu nowych felg do opon zimowych.
Czy takie felgi za 600 zł / sztuka z oponeo dają radę, czy trzeba celować w coś lepszego?
Tak. Ja kupilem jakies tanie na zime. Przejezdzilem juz jedna i sa ok. Gdzies tu dawalem co zakupilem.
Ale felgi 2100.-
Czujniki 1400.-
Opony 2300.-

Mozna poszukac czy ktos nie sprzedaje oryginalnych z zimowkami. Widzialem gdzies oferte na FB.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
O znalazlem fotke. Mam Borbety z tym ze chyba mam szerokosc 8” a ori maja 8,5”
 

Attachments

  • D535F191-40AB-42DD-BFA7-EAD07764FCB7.jpeg
    D535F191-40AB-42DD-BFA7-EAD07764FCB7.jpeg
    1 018,3 KB · Liczba wyświetleń: 120

marmlo

Zadomawiam się
Gdybym teraz brał felgi na zimę to bym kupił oryginalne. Zimowe koło mam rysniete i letnie też miało przygodę z krawężnikiem. Przy zmianie felgi do pdmiany i letni zestaw by był ladny. A pozatym chyba jestem jedyny któremu podobają się kołpaki tesli.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Podobno 9500 za komplet ( oryginały ). To chyba nie jest dużo, bo zdaje się TPMS'y BT są po 500/szt.
Podobno, bo już 2 prawie tygodnie czekam na odpowiedź od serwisu . Jakby ktoś znał aktualną cenę TPMS'a, to chętnie poznam.

Co do pierścieni, to miałem kiedyś taką przygodę, dokupiłem alternatywne felgi ( oczywiście z homologacją ) do któregoś z samochodów, nowe opony, montaż i w drogę. Ale po paru dniach, zauważyłem że przy ok 90, czasami 110 km/h pojawiają się drgania na kierownicy. Reklamacja wyważania, poprawki, bez zmian. Co jest, drugi oponiarz, trzeci bez zmian. Dopiero czwarty się poznał : niewłaściwie dobrane pierścienia centrujące, wstawił inne - i dokuczliwy problem ustąpił. Uff, dopiero czwarty !
 
Last edited:
Top