Vampire drain

Dmitry

Zadomawiam się
Cześć,
ostatni tydzień TM3 LR 2020 nagle traci ok 4% za noc (12% za dwa dni). parkuje na ulice w Krakowie. Zimno nie jest - ok 0C.
Wszystkie 3rd party appki removed/unlinked.
Hasło użytkownika zmieniłem. Appka Tesla wyłączam na noc. Sentry mode nie używam. Soft-Reboot (prawy-lewy przycisk) zrobiłem.
Samochod pisze ze "Mobile App" access zjada. Myśle spróbować odłączyć "Safety -> Mobile access".
Co jeszcze mogę spróbować?
Dziekuje


1675277218304.jpeg

1675277534913.jpeg
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Ja bym spróbował włączyć tryb samolotowy, żeby potwierdzić że to faktycznie nie któraś aplikacja na samym urządzeniu ..ale to raczej takie kombinowanie

Integracje przeważnie działają na tokenie a nie haśle z tego co wiem. Domyślam się, że przy zmianie hasła token także wygasa?

Jest gdzieś w app opcja "wyloguj na wszystkich urządzeniach?" Nie zmieniałem hasła i nie wylogowywałem się, więc ciężko mi powiedzieć czy coś takiego jest..
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Szuka cos po wifi lub sie probuje połączyć? Masz inne aplikacje jakiś Tasker? Macrodroid? Coś działa w tle. Wyjmij pen driva
To nie apka Tesli jest powodem chyba że np poprzedni wlasciciel jej nie wypisał? U mnie tak było z synem przez niecałe dwa dni. On sie juz zalogował na podstawie umowy darowizny a ja się jej nie pozbyłem jeszcze i mielismy chyba takie same prawa przez chwilę ?
 
Last edited:

Kuba K.

Posiadacz elektryka
Ja bym spróbował włączyć tryb samolotowy, żeby potwierdzić że to faktycznie nie któraś aplikacja na samym urządzeniu ..ale to raczej takie kombinowanie

Integracje przeważnie działają na tokenie a nie haśle z tego co wiem. Domyślam się, że przy zmianie hasła token także wygasa?

Jest gdzieś w app opcja "wyloguj na wszystkich urządzeniach?" Nie zmieniałem hasła i nie wylogowywałem się, więc ciężko mi powiedzieć czy coś takiego jest..
Nie jestem przekonany ze zmiana hasła pomoże, jezeli apka odświeża token co ok 8h to nie korzysta wcale z danych logowania.
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Nie jestem przekonany ze zmiana hasła pomoże, jezeli apka odświeża token co ok 8h to nie korzysta wcale z danych logowania.
Pomoże.
8 godzin ważny jest access token, potrzebny do gadania z API.
W aplikacjach podaje się refresh token, którym sobie generują access tokeny.
Zmiana hasła unieważni tokeny.
Tesla API Tokens can be revoked at any time by changing your Tesla.com password.
 

Dmitry

Zadomawiam się
Szuka cos po wifi lub sie probuje połączyć? Masz inne aplikacje jakiś Tasker? Macrodroid? Coś działa w tle. Wyjmij pen driva
To nie apka Tesli jest powodem chyba że np poprzedni wlasciciel jej nie wypisał? U mnie tak było z synem przez niecałe dwa dni. On sie juz zalogował na podstawie umowy darowizny a ja się jej nie pozbyłem jeszcze i mielismy chyba takie same prawa przez chwilę ?
Zmieniłem swoje hasło już parę dni temu. to powinno unieważnić tokeny. poprzedni właściciel był pół roku temu, na liscie 'drivers' nie ma go, i też ten drain mam tylko z tydzień, codzienne.
Dzisiaj zrobiłem 'full vehicle soft reboot' (pedał hamulca + 2 przyciska).
parę dni temu był jakiś update 2022.44.30 (mam wlaczone Standard releases tylko myślałem będzie mniej problemów ) - zaaplikowałem. Może wrócić do Advanced releases?
ABRP i EEVEE odlinkowałem i teraz nawet odinstalowałem . też dzisiaj odłączyłem 3rd party induction charger to telefonów.
Zobaczymy jutro.
Pendrive jeszcze nie odlaczyłem.
Dziękuję z góry za wszystkie pomysły...
 
Top