p0li

Pionier e-mobilności
w czwartek (16.03.2023) jestem umowiony na jazde probna Ioniq 6 - bedzie trwala do 1h
prosze tu wpisywac ewentualne pytania na co mam zwrocic uwage, co pomacac jakie fotki strzelic - oczywiscie w granicach mozliwosci jednogodzinnej jazdy :)
po jezdzie postaram sie opis wrzucic tu na forum
 

PePeL

Zadomawiam się
Proszę o zdjęcia bagażnika ze złożonym tylnym siedzeniem, ze szczególnym zwróceniem uwagi górę bagażnika (elementy ramy). Czy jak będę wkładał szafkę / belę siana (nie wiem co tam jeszcze przyjdzie mi wozic) jak przejdzie przez otwór bagażnika to bez problemu pójdzie aż na tylne siedzenia.
 

p0li

Pionier e-mobilności
tak jak obiecalem - kilka fotek z jazdy probnej
@PePeL - nie udalo mi sie znalesc gdzie sie sklada siedzenia a le zanurkowalem w bagazniku i odleglosc od podlogi do polki wynosi 37cm
pierwsze wrazenia:
- zewnatrz - ladny ale przod podobny do EV6
- wewnatrz - duuuzo miejsca w poziomie - nie za duzo w pionie - normalnie ustawiwszy fotel nad glowa moglem wsadzic dlon na plasko (mam 180cm) - ktos wyzszy musialby jechac tylkiem po asfalcie
- ekrany - dobra jakosc ale za duzo informacji - mozna sie zgubic
- za duzo wszystkich pokretel i przelacznikow - na kierownicy jest chyba tego ze 20 funkcji, to tego przycisk zmiany trybu jazdy i lopatki od tylu, pod kierownica 3(!) patyczki z pokretlami, przyciskami i suwakami - ani to przejrzyste ani ergonomiczne
- naglosnienie bose - gra ladnie
- mnostwo schowkow
- nie ma przelotki za podlokietnikiem do bagaznika
- czyta znaki i pipczy - jak rozpozna znak i jak przekroczy sie predkosc - to powoduje ze 20 minutowy przejazd przez miasto to ciagle piski i gongi
- dwa silniki - na trybie sport zbiera sie tak dobrze ze zona i corka zadaly natychmiastowego powrotu do trybu normal :D - aczkolwiek start jest bardziej miekki niz w tesli performance i czuc ja dolacza sie drugi silnik ulamek sekundy po starcie pierwszego
- hud posiada wbudowany na stale - wyswietla tez ostrzezenia z martwych punktow
- kamery-lusterka - jednak nie dla mnie, ponadto tak jak prawe jeszce bylo ok tak lewe - totalnie do dupy bo pod katem jakis 50° do linii wzroku - trzebaby glowe przechylac w prawo, i patrzyc w lewo
- jakos obrazu miedzy "lusterkiem" a wbudowanym podgladem w "zegary" podczas wlaczenia kierunkowskazu - dosc znaczaca na minus podgladu (widac to na fotce)
- bagaznik sredniowysoki ale dosc gleboki, z przodu jest maly frunk - chyba w wersji z jednym silnikiem jest wiekszy
- ladne felgi
- pilot w ksztalcie jajka z logiem hyundaia
- design detali niekonsekwentny - wyglada tak jakby ktos ladnie zaprojektowal jakas czesc a potem przyszedl szef ze ma do jutra skonczyc - no to pierdyknal srebrna zaslepke 0.0 (kamery boczne np)
- auto wydaje sie byc dosc ekonomiczne - jak na taka wielkosc - moze byc przebojem

edit:
- zawieszenie - o dziwo dosc miekkie - oczywiscie nie tak komfortowe jak cytrynki, ale o dziwo - mieksze niz ioniq 5 i duzo bardziej komfortowe niz w tesli m3 (my za malo jezdzilem)
- tylna klapa - elektryczna
- klapka ladowania - z tylu z prawej - tez elektryczna
- do 170kmh cichutko we wnetrzu - szybciej nie jechalem bo i tak bylo ograniczenie do stowki 😌
- porownanie z eC4 - linia maski i linia dachu - nizej w ioniq o jakies 5 do 10cm, oczywiscie wheelbase dluzsza w ioniq - lepiej bedzie sie sprawowal w trasach - ale i po ciasnym miescie tez da rade (testowalem)

a tu foty:
 

Attachments

  • DSC_3700.JPG
    DSC_3700.JPG
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 65
  • DSC_3701.JPG
    DSC_3701.JPG
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 67
  • DSC_3702.JPG
    DSC_3702.JPG
    1,1 MB · Liczba wyświetleń: 68
  • DSC_3703.JPG
    DSC_3703.JPG
    660,5 KB · Liczba wyświetleń: 65
  • DSC_3704.JPG
    DSC_3704.JPG
    725,5 KB · Liczba wyświetleń: 69
  • DSC_3705.JPG
    DSC_3705.JPG
    554,3 KB · Liczba wyświetleń: 63
  • DSC_3706.JPG
    DSC_3706.JPG
    943,2 KB · Liczba wyświetleń: 63
  • DSC_3708.JPG
    DSC_3708.JPG
    467,8 KB · Liczba wyświetleń: 60
  • DSC_3709.JPG
    DSC_3709.JPG
    813,7 KB · Liczba wyświetleń: 61
  • DSC_3710.JPG
    DSC_3710.JPG
    770,8 KB · Liczba wyświetleń: 67
Last edited:

p0li

Pionier e-mobilności
i reszta....
 

Attachments

  • DSC_3711.JPG
    DSC_3711.JPG
    519,3 KB · Liczba wyświetleń: 43
  • DSC_3712.JPG
    DSC_3712.JPG
    1 MB · Liczba wyświetleń: 43
  • DSC_3713.JPG
    DSC_3713.JPG
    328,3 KB · Liczba wyświetleń: 44
  • DSC_3714.JPG
    DSC_3714.JPG
    1 MB · Liczba wyświetleń: 41
  • DSC_3715.JPG
    DSC_3715.JPG
    1,4 MB · Liczba wyświetleń: 40
  • DSC_3716.JPG
    DSC_3716.JPG
    1 MB · Liczba wyświetleń: 48
  • DSC_3717.JPG
    DSC_3717.JPG
    858,3 KB · Liczba wyświetleń: 44
  • DSC_3718.JPG
    DSC_3718.JPG
    683,3 KB · Liczba wyświetleń: 45
  • DSC_3720.JPG
    DSC_3720.JPG
    905 KB · Liczba wyświetleń: 43
  • DSC_3721.JPG
    DSC_3721.JPG
    638,8 KB · Liczba wyświetleń: 43

p0li

Pionier e-mobilności
...i jeszcze troche
 

Attachments

  • DSC_3722.JPG
    DSC_3722.JPG
    803,2 KB · Liczba wyświetleń: 38
  • DSC_3723.JPG
    DSC_3723.JPG
    542,9 KB · Liczba wyświetleń: 33
  • DSC_3724.JPG
    DSC_3724.JPG
    597,2 KB · Liczba wyświetleń: 32
  • DSC_3726.JPG
    DSC_3726.JPG
    542,3 KB · Liczba wyświetleń: 36
  • DSC_3728.JPG
    DSC_3728.JPG
    625,6 KB · Liczba wyświetleń: 34
  • DSC_3729.JPG
    DSC_3729.JPG
    467 KB · Liczba wyświetleń: 36
  • DSC_3730.JPG
    DSC_3730.JPG
    440,8 KB · Liczba wyświetleń: 34
  • DSC_3731.JPG
    DSC_3731.JPG
    462,5 KB · Liczba wyświetleń: 34
  • DSC_3732.JPG
    DSC_3732.JPG
    667,9 KB · Liczba wyświetleń: 41

p0li

Pionier e-mobilności
.no i to naprawde juz koniec
 

Attachments

  • DSC_3734.JPG
    DSC_3734.JPG
    499,8 KB · Liczba wyświetleń: 41
  • DSC_3735.JPG
    DSC_3735.JPG
    801,6 KB · Liczba wyświetleń: 47
  • DSC_3736.JPG
    DSC_3736.JPG
    391,3 KB · Liczba wyświetleń: 44
  • MOV_3725.mp4
    21 MB · Liczba wyświetleń: 2

p0li

Pionier e-mobilności
To jakbyś miał wybrać to Tesla 3 czy Ioniq 6?
ioniq mimo tej odpustowosci we wnetrzu - ale z normalnymi lusterkami
dopisze punkt o wygodzie bo zapomnialem
 

p0li

Pionier e-mobilności
Dzięki, to czekam aż się pojawią w PL i trzeba będzie się przymierzyć.
polecam - mnie drazni we wnetrzu to wszysto wszedzie na raz - milion guziczkow w srebrnym plastiku - troche nie moj gust
ale jako platforma do wygodnej jazdy - moze sie sprawdzic
 
Top