Skandaliczna jakość samochodu

Bartosz

Pionier e-mobilności
„W ogóle oprogramowania jest ciekawym tematem na kolejnych 20 stron tego wątku.”
Myślę Kolego @supczinskib że zbyt skromny jesteś. Minimum 40 stron! Jestem przekonany, że bez trudu dasz radę! 😂🙈
A mówiąc nieco poważnej, chyba bałbym się sprzedać Ci cokolwiek, wykonać jakąś usługę lub nawet wyświadczyć przysługę 🙁 Już ktoś tutaj pisał: szkoda czasu na umartwianie się. Lepiej sprzedać to auto, wrócić do tego co Ci odpowiadało i być szczęśliwym a nie katować się (i otoczenie) Teslą.
A tak bardziej merytorycznie?

Może warto założyć wątek opisujący i dokumentujący zalety tego pojazdu jako swoistą przeciwwagę dla tego dość ponurego obrazu, który tutaj przedstawiam. Na przykład opisać i udokumentować fotograficznie jego nienaganną jakość, przynajmniej w niektórych egzemplarzach, bo z tego co tutaj czytam, takie także się zdarzają, albo opisać jak jakość samochodu poprawiała się z upływem czasu w kolejnych latach jego produkcji. Jest dużo możliwości. Ja niestety nie mogę tego zrobić, ponieważ mam takie odczucia i taki egzemplarz, a nie inny.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Nie używam YT, dla mnie może nie istnieć. Pokazuję jak to wyglada w rzeczywistości. Napisać można wszystko, natomiast fakty w każdej kwestii są jakie są.
Jak 15 sekund ! U mnie sie wlacza 20!
a wlasnie, wszyscy maja Atoma jako procesor ? Moze wczesniej wkladali cos lepszego ?
 

Attachments

  • 31A063F1-D31A-40BC-A011-0A7D84E63373.jpeg
    31A063F1-D31A-40BC-A011-0A7D84E63373.jpeg
    1,9 MB · Liczba wyświetleń: 58

v460

Fachowiec
A tak bardziej merytorycznie?

Może warto założyć wątek opisujący i dokumentujący zalety tego pojazdu jako swoistą przeciwwagę dla tego dość ponurego obrazu, który tutaj przedstawiam. Na przykład opisać i udokumentować fotograficznie jego nienaganną jakość, przynajmniej w niektórych egzemplarzach, bo z tego co tutaj czytam, takie także się zdarzają, albo opisać jak jakość samochodu poprawiała się z upływem czasu w kolejnych latach jego produkcji. Jest dużo możliwości. Ja niestety nie mogę tego zrobić, ponieważ mam taki egzemplarz, a nie inny.
Drogi Kolego, i to jest właśnie clue - po drogach, jeśli się nie mylę, jeździ prawie milion TM3. Ty w sieci znajdujesz głosy narzekających, bo tacy ludzie chętnie dzielą się swoją opinią. Ludzie zadowoleni z TM3 nie piszą, bo nie mają na co narzekać. Co mam zrobić? Zdjęcia równo spasowanej maski przedniej?? Jaki to ma sens? U mnie naprawdę leży idealnie. Ambiwalentny stosunek mogę mieć (ewentualnie i na siłę) do drzwi - otwierają się i zamykają, przylegają idealnie, żadnych świstów. Ale zdarza się, że zamykam je zbyt lekko i nie zaskakują. Nie wiem - nigdy nie miałem drzwi bezramkowych. Nie wiem jak powinno być. Może wymagają regulacji? ;)
A co do merytoryki? Napisałem o lakierze, którego grubość nie wynosi, jak wielu - nie wiem na jakiej podstawie - próbowało szacować na 50 mikronów. Powłoka okazała się, że jest 3x grubsza. Napisałem o przeźroczystej naklejce na całej długości progu i grubszej powłoce lakierniczej na progu. Do tego w żaden sposób się nie odnosisz. Bo? Nie wpisuje się w trend narzekania?
Ten wątek to takie polskie krytykanctwo: „Tesla ujowa”. Zobaczymy jaka (nie)będzie Izera…
Może i Tesla ma całą masę drobnych niedociągnięć (na upartego, dla mnie nie ma, bo to naprawdę prawie kompletny, przemyślany pojazd), ale prawda jest taka, że to oni zaczęli rewolucję. To oni sprawili, że skostniałe molochy motoryzacyjne - chcąc, nie chcąc - musiały przystąpić do gry. Spróbuj sobie może jakoś tak to w głowie poukładać: zapłaciłeś i również dzięki Tobie świat poszedł do przodu. Musk dał światu elektrycznego volkswagena 3 lata temu, a dziś każdy liczący się producent motoryzacyjny ma w swojej ofercie przynajmniej jednego elektryka i deklarują wycofanie się ze spalinówek do 2030.
Nie wiem. Może mi jest łatwiej, bo ja w sumie ZAWSZE szedłem motoryzacyjnie trochę pod prąd: jeździłem saabami, land roverami. To nie jest niemieckie premium. Ale i saaba, i land rovera kochało się za to „coś”: silniki z turbinami (dziś to podstawa spalinowej motoryzacji) oraz nieprzeciętne zdolności terenowe oraz auta które w terenie prowadzą się świetnie i na szosie również. Ty też powinieneś to „czuć” - jeździłeś C5 a citroen też nie jest „niemieckim premium”, ale ma fantastyczne zawieszenie hydrauliczne (miał, już nie ma) i wiele nowinek technicznych na koncie.

Naprawdę trafiłeś tak zły egzemplarz, że jego mankamenty przesłaniają Ci to co IMHO najistotniejsze w rewolucji motoryzacyjnej, której dzięki Tesli obaj jesteśmy uczestnikami? Nie wierzę ☹️
 

Relevant

Fachowiec
A tak bardziej merytorycznie?

Może warto założyć wątek opisujący i dokumentujący zalety tego pojazdu jako swoistą przeciwwagę dla tego dość ponurego obrazu, który tutaj przedstawiam. Na przykład opisać i udokumentować fotograficznie jego nienaganną jakość, przynajmniej w niektórych egzemplarzach, bo z tego co tutaj czytam, takie także się zdarzają, albo opisać jak jakość samochodu poprawiała się z upływem czasu w kolejnych latach jego produkcji. Jest dużo możliwości. Ja niestety nie mogę tego zrobić, ponieważ mam takie odczucia i taki egzemplarz, a nie inny.
Nie, to by był najnudniejszy wątek świata, #nieczytałbym
 

adamjttk_1

Posiadacz elektryka
Nie używam YT, dla mnie może nie istnieć. Pokazuję jak to wyglada w rzeczywistości. Napisać można wszystko, natomiast fakty w każdej kwestii są jakie są.
Hah, dzis z nudow sprarwdzilem jak to u mnie wyglada.
20s pierwsze uruchomienie, kolejne 15s, imho na telefonie praktyczniejsze jak chcesz zerknac na YT na chwile, chyba ze masz pol godziny do zabicia na SC to wtedy inna sytuacja.
Wiec wracajac do Twojego oryginalnego postu - czy to jest wbrew jakiejs specyfikacji producenta czy jak?
Nagrywasz filmik w odpowiedzi do jakiegos anonimowego uzytkownika ktoremu sie otwiera w "5s" w watku "skandal"?
Niepowazne to imho
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Hah, dzis z nudow sprarwdzilem jak to u mnie wyglada.
20s pierwsze uruchomienie, kolejne 15s, imho na telefonie praktyczniejsze jak chcesz zerknac na YT na chwile, chyba ze masz pol godziny do zabicia na SC to wtedy inna sytuacja.
Wiec wracajac do Twojego oryginalnego postu - czy to jest wbrew jakiejs specyfikacji producenta czy jak?
Nagrywasz filmik w odpowiedzi do jakiegos anonimowego uzytkownika ktoremu sie otwiera w "5s" w watku "skandal"?
Niepowazne to imho
Właśnie tylko dlatego ten filmik wstawiłem, aby pokazać, że ludzie piszą różne rzeczy. Natomiast ja pokazuje jak jest i co jak co, kłamstwa nikt zarzucić mi nie może. To prawda większość osób jest tutaj anonimowa, natomiast ja nie ukrywam swojej tożsamości i odpowiadam za to co piszę. Dlatego zaproponowałem, aby założyć kontrwątek, ale okazuje się, że nie ma chętnych, a sam wątek jest bez sensu, chociaż osobiście mam odmienne zdanie. Mógłby być bardzo ciekawy.
 

Bartosz

Pionier e-mobilności
Napisałem o przeźroczystej naklejce na całej długości progu i grubszej powłoce lakierniczej na progu.
O, a to jest ciekawe, nie wiedziałem. Możesz zrobić zdjęcie w taki sposób, aby tą folię było widać. Na przykład miejsce w którym się ona zaczyna lub kończy. Niektórzy piszą, że progi są twarde, inni, że miękkie. Nie czytałem nigdzie o fabrycznej folii. U mnie folia przy tylnym kole sięga od dołu progu do tego miejsca, które zaznaczyłem na zdjęciu.
 
Last edited:

Najnowsze dyskusje

Top