Tesla M3 - autopilot

ciastek

Pionier e-mobilności

Mindive

Posiadacz elektryka
Jak radzi sobie AP, gdy auto z przeciwka ścina zakręt?
Następuje, jak to Elon mówi, Rapid Unscheduled Dissasembly Twojego auta. Jedyna szansa to przełamanie oporu autopilota na kierownicy, wyłączenie systemu i zjechanie do krawędzi drogi. W AP albo akceptujesz jego "tor" jazdy albo system się wyłącza. Żadnego omijania dziur czy żaby/lisa na drodze.

A co do autora: sądzę, że we wszystkich teslach AP działa właśnie w taki sposób - przynajmniej u mnie działa identycznie jak u ciebie. Po prostu niektórym to odpowiada i lubią ten system. Dla mnie jest on niestety bezużyteczny. Nawet stanie w korku na AP jest dziwne, bo się zrobił ostatnio bardzo narowisty i ciężko kawę wypić by jej nie rozlać mając AP włączony.
 

Michal

Moderator
Nagrałem jak auto samo hamuje i zjeżdża (ja włączyłem prawy kierunkowskaz) na rozszerzonym autopilocie - tym razem trochę spokojniej niż zwykle ale i bardzo sprawnie:
(Nadarzyn)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Do niedawna nie musiałem wrzucać kierunkowskazu (z ciężarkiem)
Stary ponad rok albo więcej sama zmienia pas jak są barierki wrzucając kierunek sama (nie ja) .
Teraz w tym samym identycznym miejscu niestety wali w plastiki jak sam nie wrzucę kierunku

 
Last edited:

ciastek

Pionier e-mobilności
AP ma swoje braki, ale w korku (stoję na S2 od godziny) jest fantastyczny. Leżę sobie, a ten trzyma pas i dystans.
Jedyny brak, że nie przytula się do prawej krawędzi pasa.
No i ciężarka zapomniałem, ale upomina się tylko jak jedzie. Dobry towar.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Następuje, jak to Elon mówi, Rapid Unscheduled Dissasembly Twojego auta. Jedyna szansa to przełamanie oporu autopilota na kierownicy, wyłączenie systemu i zjechanie do krawędzi drogi. W AP albo akceptujesz jego "tor" jazdy albo system się wyłącza. Żadnego omijania dziur czy żaby/lisa na drodze.

A co do autora: sądzę, że we wszystkich teslach AP działa właśnie w taki sposób - przynajmniej u mnie działa identycznie jak u ciebie. Po prostu niektórym to odpowiada i lubią ten system. Dla mnie jest on niestety bezużyteczny. Nawet stanie w korku na AP jest dziwne, bo się zrobił ostatnio bardzo narowisty i ciężko kawę wypić by jej nie rozlać mając AP włączony.
Chill jak dasz to jest trochę mniej agresywny AP w korkach No i odstęp możesz zwiększyć… trochę działa łagodniej
 

Sceptyczny entuzjasta

Posiadacz elektryka
Chill jak dasz to jest trochę mniej agresywny AP w korkach No i odstęp możesz zwiększyć… trochę działa łagodniej
Jak na polskich drogach zwiększysz odstęp to zaraz wszyscy zaczną pakować się w tą lukę. Taki mamy klimat. Ja też jestem zdania, że AP brakuje w korku czy przy dojeżdżaniu do poprzedzającego pojazdu płynności. W korku rusza za późno i za ostro, podobnie z dohamowaniem zbliżając się do pojazdu przed nami (nie tylko w korku). Widząc różnicę prędkości zamiast wcześniej stopniowo zacząć ją wytracać to dość późno i niepotrzebnie mocno hamuje.
 

tomA

Posiadacz elektryka
Jak na polskich drogach zwiększysz odstęp to zaraz wszyscy zaczną pakować się w tą lukę. Taki mamy klimat. Ja też jestem zdania, że AP brakuje w korku czy przy dojeżdżaniu do poprzedzającego pojazdu płynności. W korku rusza za późno i za ostro, podobnie z dohamowaniem zbliżając się do pojazdu przed nami (nie tylko w korku). Widząc różnicę prędkości zamiast wcześniej stopniowo zacząć ją wytracać to dość późno i niepotrzebnie mocno hamuje.
ja mam wyjebane w trasach i tak jeżdzę na maksymalnej odległości i często ktoś sie mi wciska na trasie szczególnie przy wyprzedzaniu lub na autostradzie ale jak jest duży odstęp i to szyba czoła i nieobity zderzak dłużej cały ;-), a w korkach to fakt ze zawsze jakis smierdzący 'ropniak' ci się wpakuje jak za duży odstęp a potem cierpisz wdychając jego syf...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Wyprzedza dojeżdżając i zalatuje z przodu przed zderzakiem, a czasem jedzie potem ciut wolniej . To są te kamyki na szybach lub syf na kamerach. Ale chłopaki w golfach oglądają F1 i tak muszą
Zobacz ie jak Tesla fajnie późno proponuję powrot na pas. Tak powinno być, zakładając, że z tyłu nie leci kolejny janusz w dislu z 200
 
Top