Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
18 miesięcy i 33 tysiące kilometrów z TMYLR - moja ocena 3+
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="zibizz1, post: 179016, member: 1241"] Tesla denerwuje ze nie ma takich dość prostych rzeczy. Usunięcie tych prostych rzeczy to część większej całości ktora nie jest kompletna. Coś jak brak przycisku do schowka wydaje sie głupie ale jak zrozumiemy że możemy go zabezpieczyć kodem albo otworzyć głosowo to już nabiera to sensu i przestaje denerwować. Ekran i brak przycisków denerwuje dopóki nie skumamy ze mozna włączyć autopilota i wtedy na spokojnie poszukać czegoś na ekranie. Tylko okazuje się że oprogramowanie nie jest gotowe do tego całego obrazu, albo po aktualizacji autopilot sie obraża gdy zaczynamy w ekranie grzebać i to wszystko juz sie kupy nie trzyma. Nie wiem czy Elon to robi bo wierzy ze coś da sie szybciej zrobić czy wie ze nie da rady i takie ruchy typu usuwanie czujników maja spowodować jeszcze większą presje na pracownikach(a umie presje stworzyć) Przecież czujnik deszczu ktory dzis dziala to maks 100$ na wypasie. I pewnie każdy chętnie dołożyłby te 400zl żeby przez czas wymyślenia jak to dobrze ogarnąć kamerą nie byc skazanym na szalone wycieraczki. To samo radar i phantom breaking. Wszędzie jest wybieganie w przód bo wydaje się ze sie da ale dzieje sie to bez poszanowania użytkowników. Zamawia sie auto a potem okazuje sie że nie mamy pańskiego płaszcza, bedzie później, okazuje się ze 2 sezony później a i tak jest pognieciony i dziurawy. Co do skrętnej tylnej osi i zmiennego przełożenia kierownicy to obstawiam ze w kolejnej iteracji S/X wejdą te rzeczy z Cybertrucka po tym jak beta testerzy znajda już słabe strony tych rozwiązań i będzie to druga iteracja. Po to zresztą jest ten yoke żeby ludzie za kilka lat zapragneli steer-by-wire. W telefonach tak robią że w nowej generacji zabierają jedna z rzeczy która wraca 1-2 generację późnej i każdy ma uczucie "tego zawsze mi brakowało" Tesla to taka żona, każdy jak brał to wziął najlepsze co było dostępne gdy kupował. Idealne nie jest i widać po czasie że inne modele mają pewne rzeczy lepiej zorganizowane ale i tak ma to coś czego inne nie mają i gdyby rzeczywiście była taka zła to już by się jej pozbyli a dalej trzymają. Chociaż zauważyłem ze właśnie Ci co robia od czasu do czasu skok w bok w auto spalinowe bardziej narzekają bo wtedy dociera do nas ze w pewnych aspektach moze byc znacznie lepiej [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
18 miesięcy i 33 tysiące kilometrów z TMYLR - moja ocena 3+
Top