karol.kar
Pionier e-mobilności
Czołem.
Właśnie się przejechałem lokalną drogą gdzie są nowo postawione znaki przy przejściach dla pieszych.
Jazda na AP podstawowym.
Z mojej obserwacji następujące wnioski
- szybciej czyta znaki i odpowiednio wcześniej zwalnia np. z 50 -> 30 km/h
poprzednio było to po minięciu znaków i gwałtownie zwalniało, teraz jakieś 50m przed znakiem już zaczyna się reakcja.
- w końcu dostrzega znak końca ograniczenia i zaraz po minięciu zaczyna przywracać prędkość z przed ograniczenia.
Dla dokładności pomiaru przejechałem ten odcinek 2x. Znaki są nowe nie sądzę, aby to było gdzieś na mapach ogólnych.
Jeszcze jak by ktoś potwierdził czytanie znaku o terenie zabudowanym, bo było tak, że dopiero po wjeździe do zabudowań się księżniczka ogarniała co kwalifikowało do mandatu.
Właśnie się przejechałem lokalną drogą gdzie są nowo postawione znaki przy przejściach dla pieszych.
Jazda na AP podstawowym.
Z mojej obserwacji następujące wnioski
- szybciej czyta znaki i odpowiednio wcześniej zwalnia np. z 50 -> 30 km/h
poprzednio było to po minięciu znaków i gwałtownie zwalniało, teraz jakieś 50m przed znakiem już zaczyna się reakcja.
- w końcu dostrzega znak końca ograniczenia i zaraz po minięciu zaczyna przywracać prędkość z przed ograniczenia.
Dla dokładności pomiaru przejechałem ten odcinek 2x. Znaki są nowe nie sądzę, aby to było gdzieś na mapach ogólnych.
Jeszcze jak by ktoś potwierdził czytanie znaku o terenie zabudowanym, bo było tak, że dopiero po wjeździe do zabudowań się księżniczka ogarniała co kwalifikowało do mandatu.