Z tym grzaniem baterii to było wcześniej, może nie najlepiej ale było.
Jak jechałem na GW który Tesla miała w swoich mapach (nie wszystkie były) to pokazywał grzanie baterii do ładowania, ale w praktyce nie osiągał prędkości co na SC (inne moce ale i tak poniżej limitu samochodu i ładowarki) i komunikował abym przygotował baterie do ładowanie poprzez nawigowanie do niej 🥴
Teraz jak doczytałem to podobno zmienili sposób dodawania tych ładowarek. Wcześniej raz do roku aktualizowali te inne ładowarki na nawigację, teraz podobno korzystają z "Google Places API for charger POI information"
źródło.
Czy teraz nagrzeje się odpowiednio aby wykręcić maksymalną moc?
Czy to były tylko moje doświadczenia i winna była ładowarka która mówiła że ma 150kw a dawała mniej?
Tu np GW 150kW to moc 145kw pojawiła się po kilku minutach ładowania - jakby bateria była za zimna na początku ładowania i się "dogrzała" w trakcie więc mogła przyjąć moc. Gdzie powinno dość w 1 minutę do mocy maksymalnej i zbiegiem ładowania moc powinna spadać jeśli była by nagrzana odpowiednio.
Jak wasze doświadczenia przy nie SC w trasie?