23,000 KIA EV9 wzywanych do serwisu

solik

Pionier e-mobilności
bo nie chcialo sie dokrecic srubek :) ciekawe czy byl to piatek, a moze poniedzialek

But the most eyebrow-raising detail, as spotted by TechSpot, is the scapegoat for the huge screw up.

In the recall report, Kia places all of the blame on an "error" made by a single "plant assembly worker," who apparently didn't make sure all the seat bolts were properly mounted.


moze w tesli hl tez sie nie chcialo komus czegos dobrze polutowac i jednak to lutowal czlowiek a nie robot w tych awaryjnych komputerach
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-03-25

Gość
Kurde, w Springu też miałem niedokręcone. Cóż za nobilitacja dla matki Dacia :ROFLMAO:
 

daniel

Señor Meme Officer
bo nie chcialo sie dokrecic srubek :) ciekawe czy byl to piatek, a moze poniedzialek

moze w tesli hl tez sie nie chcialo komus czegos dobrze polutowac i jednak to lutowal czlowiek a nie robot w tych awaryjnych komputerach

Subsequent inspections uncovered only three total cases of missing seat bolts — all leading back to the same employee, apparently, as of mid-December. And so in reality, the issue may be far less pervasive than the size of the recall suggests, though you can never be too careful.

Nie jest tak źle. Losowa próbka pokazała, że to nie wszystkie samochody.
Kolega kiedyś testował sobie zmiany na sterowniku PLC, a potem okazało się, że przez całą zmianę szły karoserie bez zgrzewów z tej stacji na której siedział. Ale o tym nie pisali w gazetach. ;)

Naprawdę ważne śrubki są przykręcane śrubokrętem, który zapisuje wszystkie parametry operacji. Data, godzina, id części, krzywa momentu dokręcania, liczba obrotów itp.
Do tych śrubek jest dostęp i da się je teraz przykręcić.
 
Top