Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
3 lata z elektrykiem minely, i co dalej?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 166636, member: 3354"] Też się nie znam, ale uważam tak samo. 800V daje możliwość puszczenia więcej kW przez wtyczkę CCS i zamiast ograniczenia w tym miejscu do 200kW mamy teoretycznie 400kW, bo prąd jest ten sam. Po stronie samochodu wszystko i tak schodzi do pojedynczego ogniwa. Czyli w przypadku dużej pojemności baterii, tam gdzie limitem jest specyfikacja CCS max 500A, można uzyskać 2x większą przekazaną moc. Nie ma to wpływu na prędkość ładowania w wysokich SoC, bo wąskim gardłem jest tam możliwość przyjęcia przez ogniwo ~3.3V jakieś tam krotności C i oczywiście odwagi producenta samochodu. 800V ma też jakieś tam pozytywne skutki w samym samochodzie -> wyższe napięcie ->niższe natężenia -> mniejsze przekroje kabli/niższe straty. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Co kupić, co wybrać – opinie i prośby o poradę
3 lata z elektrykiem minely, i co dalej?
Top