Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 55053, member: 89"] Oj nie wiem, czy to tak jest jak piszesz... Nie chcę się wdawać w tę dyskusję, bo mam za małą wiedzę na ten temat i nie poświęciłem nawet za dużo czasu na zastanawianiu się nad tym nawet we własnej głowie, pomijając już zupełnie szukanie informacji i danych. Najwięcej potencjalnej nienaprawialności widać w najnowszej wersji baterii 4680, więc można postawić sobie pytanie: Czy lepiej aby bateria w EV była łatwo naprawialna (był łatwy dostęp do sekcji albo nawet poszczególnych ogniw), czy jednak powinna być elementem strukturalnym i zmniejszać w ten sposób skomplikowanie, zużycie materiałów i energii przy produkcji. Ja nie jestem w tej chwili w stanie odpowiedzieć na takie pytanie nawet sam sobie w głowie ale pewnie dałoby się to policzyć w Excelu :P Trzeba by wziąć pod uwagę ilość potencjalnych problematycznych kwestii związanych z danym elementem i ich prawdopodobieństwo wystąpienia, versus dodatkowy nakład skomplikowania, materiałów, energii przy produkcji. Dopiero to dałoby nam odpowiedź na pytanie co rzeczywiście jest bardziej "opłacalne". [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
Top