Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 55060, member: 127"] Pytanie czy w ogóle odsuwa. Bo jak na razie to podejście z naprawialnymi bateriami już było i działało. A nowe podejście (z bateriami praktycznie nienaprawialnymi) dopiero wchodzi i to właśnie ono wymaga inwestycji. Więc nie do końca rozumiem czemu naprawialne baterie miałyby nas od czegokolwiek odsuwać. Czy lepiej zmielić taką nienaprawialną baterię i zrobić nową, czy jednak pozwolić na wymianę pojedynczego ogniwa? Dochodzą kwestie dosyć trudne typu lokalne prawodawstwo. W Norwegii nie ma VATu na auta elektryczne, ale na części do nich już jak najbardziej tak. Więc produkując auta o dużych i drogich komponentach (nawet niekoniecznie chodzi o baterię) łatwo doprowadzić do tego, że auto wcale nie tak znowu mocno uszkodzone idzie na żyletki, bo "szkoda całkowita". Moim skromnym zdaniem skoro takie auto elektryczne już wyprodukowaliśmy to jednak bardziej ekologicznie jest go naprawiać i używać (oczywiście dopóki nie mówimy o spawaniu jednego z dwóch). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
Top