Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 55065, member: 89"] Ogólnie w bateriach TM3/Y, nawet już w 2180 jest ten problem, że pojedyncze ogniwa są zalane jakąś pianką, która bardzo utrudnia ich wyłuskanie i wymianę. W starszych TMS/X wystarczyło zdjąć górną pokrywę i można było wymieniać moduły ogniw, a po rozpakowaniu modułu, nawet pojedyncze ogniwa. Były jakieś filmiki na YT, gdzie robili takie naprawy TMS i wymianie podlegały tylko moduł i ta górna pokrywa baterii. W TM3/Y też można to sobie wyobrazić ale domyślam się, że cały proces może być bardziej skomplikowany i może wymagać bardziej specjalistycznego sprzętu. Da się raczej opracować metodologię, która z baterii strukturalnej 4680 wycina jedno konkretne ogniwo i później wstawia nowe, łącząc odpowiednie ścieżki, wypełnia pianką i spawając łączenia. Tylko nie da się tego już zrobić w nieprzystosowanym warsztacie i nie mając odpowiedniej wiedzy i sprzętu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
30 000 i "na zachodzie bez zmian"
Top