Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
50000 i nadal jeździ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="adamusek, post: 149180, member: 457"] Jasne, cenowo EFB jest tańszy od AGMa i lepiej znosi wysokie temperatury niż AGM i też sobie świetnie da radę; projektowo EFB jest dedykowany do aut z systemem start-stop, a AGM do elektryków czy aut z dużym zapotrzebowaniem na prąd (ładuje się dużo szybciej bo ma mniejszy opór wewnętrzny i dłużej daje wyższe napięcie). Poza tym podpatrzyłem, że do Kii EV6 czy EV9 pakują już AGMy. Mozna iśc dalej oczywiście w LiFePo4 ale to już znacznie wyższy koszt. U mnie kwasiak wytrzymał 6 lat i 270tys km. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
50000 i nadal jeździ
Top