Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
A teraz uwaga - wypadki
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="eldawido, post: 53725, member: 992"] [USER=127]@vwir[/USER] - nie piszę o pofalowanej podłodze po wypadku. Piszę o zahaczeniu o krawężnik przy skręcie (mam taki wjazd do garażu), o wjeździe do głębszej koleiny, o pechowym kamieniu na polnej drodze, o zjeździe z drogi z większym uskokiem (kilku sąsiadów ma pochyłe wjazdy do garażu lub bramy w których na środku sterczy metalowy element). Autem z rozstawem osi 3m nie da się tam wjechać nie hacząc podwoziem. Faktem jest, że od dołu mamy duży element bezpośrednio narażony na uszkodzenia, którego mechaniczne uszkodzenie może kosztować krocie. Im więcej będzie takich dużych, nieprzewidzianych do naprawy części tym droższe będą szkody. I to musi się przełożyć na koszt ubezpieczeń. Inna sprawa to odporność na wilgoć. Jakoś przemysł motoryzacyjny nie całkiem poradził sobie z uszczelnieniem haldexów, przekładni kierowniczych itp. Tertio - o ile zwykłym suvem można zjechać w delikatny teren i zawisnąć na podwoziu (łamiąc jakiś plastik z dołu, może urywając tłumik) to w elektrycznym taka sytuacja może skończyć się wciśnięciem osłony baterii (punktowo 2,5T) i szkodą całkowitą. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
A teraz uwaga - wypadki
Top