ABS, ESP itd, po łacznikach sworzeń

Jarecki

Zadomawiam się
Cóż, 45kkm na liczniku i kolejne już pogwarancyjne problemiki. Łączniki stabilizatora - oba - padły po 25kkm, wymienione jeszcze na gwarancji. Teraz stuka prawy sworzeń zwrotnicy. Kilka dni temu wiązka ABS przy lewym tylnym kole straciła ciągłość i waliło błędami, czasem się naprawiało, potem znowu błędy - naprawa wiązki odpłatnie. Ale w ASO powiedzieli, że się zdarza. więc sprawdźcie u siebie jak to wygląda. IMO powinna być wymiana serwisowa, skoro się powtarza? Da się jeździć, ale żadne systemy bezpieczeństwas nie działają :) i np. hamowanie głównym tylko mechanicznie, bez rekuperacji.
Co do sworznia (9824626780), wyglada, że ten sam co w corsie i DS3, mokka avenger, a nasze auta cięższe o 250-300kg... jak wymienię i odczytam, opowiem co montują w hiszpańskiej fabryce.
 
Top