Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Akcja serwisowa Tesli
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tom4cad, post: 219913, member: 3900"] Dziś taki email dostałem: [TABLE] [TR] [TD][LEFT]Uprzejmie informujemy, że firma Tesla ogłosiła wycofanie niektórych pojazdów Model 3 z roku modelowego 2024, model Y z roku modelowego 2024, model S z roku modelowego 2024 i model X z roku modelowego 2024, w których może wystąpić utrata funkcjonalności kamery cofania. Z naszych danych wynika, że jesteś właścicielem pojazdu, objętego niniejszą akcją.[/LEFT][/TD] [/TR] [TR] [TD]Powody akcji przywoławczej[/TD] [/TR] [TR] [TD][LEFT]W niewielkim odsetku pojazdów, których dotyczy problem, po uruchomieniu prąd wsteczny może spowodować awarię zwarcia na płytce komputera samochodowego, co spowoduje utratę funkcjonalności kamery cofania. Utrata obrazu z kamery cofania może wpłynąć na widoczność kierowcy do tyłu i zwiększyć ryzyko kolizji. Kierowca może kontynuować cofanie, zerkając przez ramię i korzystając z lusterek.Firma Tesla nie dysponuje żadnymi informacjami na temat zderzeń lub obrażeń wynikających z opisanego defektu. [/LEFT][/TD] [/TR] [TR] [TD]Co zrobi Tesla[/TD] [/TR] [TR] [TD][LEFT]Pojazdy, których dotyczy problem, bez żadnych kosztów dla klientów po stronie klientów zaczęły otrzymywać bezprzewodową (OTA) aktualizację software, która zmienia sekwencję uruchamiania pojazdu, aby zapobiec wystąpieniu awarii zwarciowej. Jeśli pojazd był dotknięty tym problemem przed zainstalowaniem oprogramowania w wersji 2024.44.25.3, 2024.45.25.6 lub nowszym, firma Tesla wymieni komputer w pojeździe bez żadnych kosztów po Twojej stronie.[/LEFT][/TD] [/TR] [TR] [TD]Co należy zrobić[/TD] [/TR] [TR] [TD][LEFT]Nie są wymagane żadne dalsze działania ze strony właścicieli pojazdów, których dotyczy opisywany problem, a które są wyposażone w oprogramowanie w wersji 2024.44.25.3, 2024.45.25.6 lub nowszej, jeśli w pojeździe, którego dotyczy opisywany problem, nie wystąpiła awaria zwarciowa ani nie wystąpiły obciążenia, które mogą prowadzić do awarii zwarciowej.Firma Tesla powiadomi Cię, jeśli komputer samochodowy w Twoim pojeździe wymaga wymiany. Dziękujemy, Zespół serwisowy firmy Tesla[/LEFT][/TD] [/TR] [/TABLE] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Akcja serwisowa Tesli
Top