Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
Akcja serwisowa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="danders, post: 102586, member: 938"] Czy to możliwe żeby u mnie nic nie wiedzieli o akcji serwisowej ? Słowem nawet nie wspomnieli , dostałem tylko jakiś świstek po pierwszym przeglądzie, i to wszystko, nawet nie sprawdzili stanu baterii, podobno nowy soft wgrali ale nie zauważyłem żadnych różnic . Zgłosiłem im też pęknięcie na fotelu , serwisant stwierdził że to normalne kazał obserwować ( będę chyba zgłaszał oficjalną reklamację ) nie powinny fotele pękać po 9 ciu miesiącach użytkowania , a na drugim fotelu pasażera wyskoczył jakiś bąbel ( fotel używany sporadycznie kilka razy w miesiącu jak z kimś jadę, żona zawsze jeździ z tyłu z dzieciakiem ) obicie kiepskiej jakości , widziałem nowego CX4 i tamten model miał dużo lepsze wykonanie foteli ten sam wzór ale ta pseudo skóra była mięsista dużo grubsza, wyglądała na solidną . Macie podobny problem z fotelami ? Zdjęcia wykonane przy przebiegu 12 tys km, a zauważyłem to przy 10 tys km . pewnie już było wcześniej ale nie zwróciłem uwagi. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
Akcja serwisowa
Top