Mindive
Fachowiec
Ja również po serwisie:
1. Zajęło to dwa dni robocze: nie mieli akumulatora, aktualizacja ściągała się powoli
2. Travel Assista włącza się już nie przyciskiem a wyłącznie dźwignią na dole po lewej. Trochę bez sensu, ale sumarycznie od początku było to rozwiązanie bez sensu więc w sumie ma teraz więcej sensu niż przed update bo TA włącza się i ustawia w jednym miejscu
3. Największe zmiany dla mnie widoczne są w HUD - wyświetla zupełnie nowe obrazy, jest czytelniejszy, prawy pas pisany jest czyściej.
4. Saturacja kamery tylnej jest trochę przesadzona - skręciłem ją w ustawieniach o jeden stopień w dół
5. Pojawiła się w nawigacji opcja pokazywania ładowarek >100 kW i wyróżniania ładowarek Ionity i tych działających z Powerpass.
6. Wyświetla się procent koło baterii
7. Dużo zmian w aplikacji telefonu, profile kierowców.
Innych znaczących zmian nie zauważyłem. Generalnie auto stało się zdecydowanie lepsze niż było i w końcu jest jakiś potencjał na updaty w przyszłości. Skoda idzie w dobrą stronę.
1. Zajęło to dwa dni robocze: nie mieli akumulatora, aktualizacja ściągała się powoli
2. Travel Assista włącza się już nie przyciskiem a wyłącznie dźwignią na dole po lewej. Trochę bez sensu, ale sumarycznie od początku było to rozwiązanie bez sensu więc w sumie ma teraz więcej sensu niż przed update bo TA włącza się i ustawia w jednym miejscu
3. Największe zmiany dla mnie widoczne są w HUD - wyświetla zupełnie nowe obrazy, jest czytelniejszy, prawy pas pisany jest czyściej.
4. Saturacja kamery tylnej jest trochę przesadzona - skręciłem ją w ustawieniach o jeden stopień w dół
5. Pojawiła się w nawigacji opcja pokazywania ładowarek >100 kW i wyróżniania ładowarek Ionity i tych działających z Powerpass.
6. Wyświetla się procent koło baterii
7. Dużo zmian w aplikacji telefonu, profile kierowców.
Innych znaczących zmian nie zauważyłem. Generalnie auto stało się zdecydowanie lepsze niż było i w końcu jest jakiś potencjał na updaty w przyszłości. Skoda idzie w dobrą stronę.